Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Flixx


Flixx

Recommended Posts

Ingame navn: Flixx

 

SteamID: STEAM_0:0:239859462

 

IRL fornavn: Andreas

 

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har ikke haft tidligere community erfaring på Garrys mod servere, dog har jeg haft en masse erfaring fra FiveM RP, mit primære job var jo som staff at tage cases. Jeg fik meget ros for det job jeg gjorde. På mange af de forskellige servere jeg har været staff på har den forskel jeg har gjordt været. Jeg har også været staff på nogle forskellige Minecraft severe, hvor mit primære job var at holde styr på folk og se hvordan de opførede sig.

 

Disse FiveM servere har jeg været staff på:

 

Tropical City: Mit primære job var at tage cases, dette gjorde jeg meget og tilsidesatte mit RP i en periode hvor jeg tog cases.

 

HyperCity: Mit job derinde var at tage supportsager, og hjælpe folk med de problemer de havde på severen.

 

Lucid-Network: Mit job derinde var at holde styr på staff-teamet, og få de bedste staffs ind på holdet.

 

Alpha-City: Mit job derinde var at tage cases/supportsager, og holde styr på forskellige staffs derinde.

 

Paradice-Community: Mit job derinde var at holde styr på staffs, jeg endte som Ledelse hvor jeg skulle være snsvarlig for ansøgninger.

 

Sunlife-Community: Mit job derinde var at tage cases/supportsager.


Mindre cases (skal forstås som at jeg har taget mange cases)

 

Seriøsitet i cases

 

Neutral

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil personligt selv mene at jeg kan kvalificere mig med den store mængde erfaringer jeg har. Jeg er også mere kvalificeret fordi jeg er en seriøs person i cases og vil ikke holde med nogle mennesker frem for andre. Jeg har også over 1000 timer på stavox, så mener at jeg kender reglerne og forkellige spillere godt.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med at tage en masse cases og aktivitet. Jeg kan også bidrage med mere staff til Rockford, dog er jeg selvfølgelig aktiv på begge servere. Kan også bidrage med seriøsitet i case.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kan det basic og det man skal kunne som staff, dog er jeg meget lærnem. Ting jeg kan er:

!goto

!bring

!return

!returnweps

!ban

!kick

!cb

!jail

!jailtp

!frezze

!unfrezze

!return

!returnweps

!slay

!visram

!visdeath

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg har været staff på diverse FiveM server hvor man skal snakke meget for at hjælpe folk, dog har jeg også været staff på en discord med en bot der hedder “Ticket Tool”, med denne bot er det skriftligt support som du skal lave. Så jeg har erfaring med både skriftligt og mundligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på alle dage mellem 2-8 timer hverdag, dette afhænger dog af hvilke dage med sports, sport og familie.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, men i er altid velkommen til at spørge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Flixx

 

Til at starte med, har jeg kun oplevet positive sider fra dig, og du virker som en glad dreng.

Jeg kender dog ikke din kendelse til regelsættet - men det skriver du, at du godt kender til.

 

Du får derfor et +REP

 

Held og lykke!

 

// Monada

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Knudåge skrev:

+rep

 

Meget flink 

Du Har været meget aktiv har dog ikke bemærket dig på serveren det sidste stykke tid 

Jeg havde valgt at tage en pause, dog er jeg begyndt at kun spille gmod.

22 minutter siden, Jesper.thor.isgaard skrev:

-REP

ikke så online

Jeg havde valgt at tage en pause, dog er jeg begyndt at kun spille gmod.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Polle skrev:

-rep

 

Du gentager en masse ting igen og igen i din ansgøgning, du mangler både mængde men også kvalitet i din ansøgning.

 

Din ansøgning er også forvirrende.

Tak for din respons. Jeg vil prøve at forbedre det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.