Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Madsldr


Madsldr

Recommended Posts

Ingame navn:  Madsldr
 

SteamID: STEAM_0:0:190570809
 

IRL fornavn: Mads
 

Alder: 14

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?  Ja jeg har været staff på flere servere i FiveM. Og så er jeg også på en dansk Garrys mod server.

Men ban raten var ik så høj vi snakker altså 1-3 ban om dagen. 

 

 

 Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Jeg var og er stadig staff på nogle andre servere. Men det er ikke fordi jeg kan meget mere end andre men jeg har en god erfaring med Admin jobs og at kommunikere med andre spillere/borgere i cases. Selv om jeg godt ved det ik gør nogle forskel, så har jeg alligevel været Admin på 2  streamer på Twitch med partner, altså fluebennet som der også helt klart har gjord at jeg har lært en hel del.

FX. er mange af de Commands vi bruger som Admin i RP Gmod/FiveM. Er også nogle af de samme FX. !ban/!Xban som man kan se er det næsten den samme Command så det har jeg helt klart fået en del erfaring af.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?   Fordi jeg synes selv jeg har et ret godt kend skab til alle på serveren, og til en masse af admins. Så derfor tror jeg også jeg ville kunne  kommunikere godt med de andre staffs og ikke mindst spillerne. Jeg synes også selv jeg er ret god til at holde hoved kold i pressede situationer, men jeg søger også noget seriøst staff arbejde som der ik har været så meget af på de andre servere derfor ville Stavox være det perfekte for mig.

Her er der lige et par krav til mig selv hvis jeg bliver staff.

 

 

-Ingen vende fordele

-selvfølgelig altid være glad og skabe positivitet i cases.

-Cases før RP 

-Stavox frem fra andre servere 

-

 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har været staff i rigtigt langtid på en masse andre servere, og ville derfor synes at jeg har en rimeligt god erfaring med staff arbejde. Og derfor tror jeg godt jeg ville kunne blive staff på Stavox. Men jeg er godt klav over der er mere seriøst staff arbejde end jeg er vandt til.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Som sagt har jeg en masse staff erfaring, så jeg har et ret godt kendskab til "ULX" og logs osv...  og jeg har et godt kend skab til serveren og kan stort set alle regler og kan godt holde en pæn tone. Tror også jeg ville være god til at holde hoved kold, i pressede situationer fordi jeg er vandt til at være staff. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Jeg ved stort set alt om ulx Commands inde for Garrysmod.

!goto navn

!bring navn

!xban navn

!menu

!logs 

!removeprop

!slay navn 

OSV....

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er rimeligt god skriftligt samt. Er jeg også god til at formulere mig igennem skriv eller mic, Jeg bruger også min mic tit Ingame.

Jeg er måske ik den der følger med i skolen, Men er virkeligt lære nem og kan godt formulere mig både skriftligt/mikrofon.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

 

Mandag 10.00 - 24.00 

 

tirdsdag 10.00 - 24.00

 

ondsdag 10.00 - 24.00

 

tordsdag 10.00 - 24.00

 

fredag  10.00 - 24.00

 

lørdag  10.00 - 24.00

 

søndag 16.00 - 24.00

-------------------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:    Nej det tænker jeg ik 🙂

 

 

//Madsldr_\\

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vælger dsv. At give dig et -rep nu skal du høre hvorfor

Jeg kender dig ikke rigtigt så går ud fra din ansøgning

 

1. Grund er at du skifter konstant mellem fed skrift og blå skrift

2. Grund er at der er mange fejl f.eks. stavefejl eller et bindestreg ved dine krav uden der står noget ud for den 

3. Grund er du glemmer stort bogstav f.eks. mandag er med stort men restene af dagene er ikke (der hvor du skriver hvornår du kan være på)

4. Grund er ved commands skriver du nogle få basic commands og så skriver du bare osv. Somom du er for doven til at skrive (hvilket siger du ikke ligger tid i din ansøgning) 

 

Det var min mening håber du forstår 

//VaffelVictor

Link til kommentar
Del på andre sites

1 altså du skriver FX. ved commands at fordi jeg skriver osv... Er fordi jeg er doven, Det er det faktisk ik fordi hvad jeg har hørt mig til giver det ik + points at skrive flere commands fordi ens ansøgning bliver længere 🙂 ?

 

Men retfærdigt alle har en mening

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Madsldr skrev:

1 altså du skriver FX. ved commands at fordi jeg skriver osv... Er fordi jeg er doven, Det er det faktisk ik fordi hvad jeg har hørt mig til giver det ik + points at skrive flere commands fordi ens ansøgning bliver længere 🙂 ?

 

Men retfærdigt alle har en mening

Nej men det viser jo at du kender til commands allerede hvilket giver "+ point" som du jo siger

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej bare Nej

Undskyld men stort -rep.

 

Kort ansøgning

Du prøver på at få den til at se længere ud ved at lave (ehm dafuc) mellemrum efter hvert emne??????????

Du vælger også at skrive de commands, som er totalt ligegyldigt.

Du har næsten ikke skrevet noget på den??

 

Modenhed

Du er virkelig ikke moden, og du opfører dig tit som et lille barn.

 

Erfaring

Det rigtigt flot at du kan skrive at du har været staff på andre server, men så skriv om hvilke og hvad du lavede på dem.

Alle kan jo komme og sige at de har været ejere og staffs på en masse servere.

 

Konklusion

Min konklusion er at du ikke er klar til at være staff endnu, vent med at ansøge til du er mere moden og har en bedre reputation på serveren.

Gør mere ud af din ansøgning, ved godt at flere staffs siger at ens ansøgning ikke betyder noget, men det gør den.

Efter sidste gang kunne jeg høre på flere staffs at de faktisk gik op i folks ansøgninger, og staffs som ikke kender dig får et indtryk af dig.

 

Undskyld, hvis jeg var lidt for hård, men det er bare min ærlige mening.

-Jaxu

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Joergen nu er der jo så også forskel på at have det sjovt med sine venner end og tage cases fx. hvis du synes jeg taler grimt i dine cases kunne du måske også prøve at tinke hvorfår fx. du kaster da også tit rundt med mig eller slay mig samt bringer i luften sådan jeg dør ?

@Jaxu du behøver ik gøre så meget ud af et - REP  bare en downthumb forklare det hele

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor vil du være staff herinde hvis du er på andre servere?

-rep

1. Staff på andre servere

2. Jeg synes du nemt bliver "sur" hvor du bliver helt barnlig og derfor ikke er moden. Hvilket kan blive et problem

3. En masse stavefejl hvilket viser du ikke har tjekket den igennem. 

 

Alt i alt.

Du er ikke moden.

Bliver nemt pige sur på folk hvilket kan holde ved i lang tid selvom de fx sagde du var dum 10 dage forinden og stadig ikke kan snakke ordenligt.

Ansøgning ikke tjekket igennem 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/07/2020 den 10:53 PM , Madsldr skrev:

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?  Ja jeg har været staff på flere servere i FiveM. Og så er jeg også på en dansk Garrys mod server.

Men ban raten var ik så høj vi snakker altså 1-3 ban om dagen. 

 

Er du i dette øjeblik staff hos en af Stavox's konkurrenter, samt hvad har "ban rates" med administrative jobs at gøre? Udelukkelser fortæller jo intet om et spil community.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Madsldr skrev:

@Aske Hej aske hvis du tjekker min ansøgning igennem står der også stavox frem fra andre servere. Men fint du har en holdning mhv mads.

Nej men det giver et meget godt billede af dig som staff.
Du prioterer nogle mærkelige ting her, du forlader en server bare for at være staff et andet sted. Så er man virkelig ikke engageret i at være staff på nogle af serverne.
Hvordan kan nogle af HOS og andre stole på at du ikke laver det samme træk på dem hvis du lige føler for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.