Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Joness


Joness

Recommended Posts

Ingame navn:  Joness


SteamID: STEAM_0:1:95263457


IRL fornavn: Jonas


Alder: 15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Nej, har ikke nogen erfaring inde for administrator på Gmod servers.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

I skal vælge mig fordi jeg brænder for at være administrator og brænder for at hjælpe andre folk så de hurtigere kan komme igang med at rp videre. Jeg vil være klar til at stoppe mit rp for at hjælpe andre folk. Jeg vil altid gøre mit bedste for at hjælpe spillerene. Jeg kan holde mit hoved koldt under pressede situationer. Jeg har læst reglerne og har styr på dem. Jeg er imødekommende, venlig og glad over for dem jeg er i case med og spillerene. Jeg har en god tone over for alle inde på serveren. Jeg er villig til at bruge 2-4 timer på cases hvis det skal være. Jeg er god til at lytte og høre hvad personen har og sige. Giver ingen særbehandling, så jeg også moden.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

-Jeg er imødekommende

-Har 1,600 timer i Gmod.

-Har masser af RP erfaring, fra både andre spil og gmod.

-Jeg er god til at snakke med folk.

-God til at lære fra andre staffs.

-Kan reglerne.

-Jeg er meget aktiv.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg kender de normale, men er klar til at lave masser af de andre:

 

!goto "person"

!bring "person"

!return "person"

!jail "person"

!cb

osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg synes selv jeg er god nok til at formulere mig skriftligt. Jeg er god til at snakke og formulere mig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag:  16:00 - 22:00 
Tirsdag: 16:00 - 22:00

Onsdag: 16:00 - 22:00

Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 16-00 - 00:00

Lørdag: 12:00 - 00:00

Søndag: 12:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Ikke rigtig. Håber vi ses som staff. Goddag til jer alle der ude og tak fordi i gad og læse min ansøgning. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Joness!

Jeg vil starte med at sige at jeg ikke rigtigt har set dig ingame før, der har  lige været en gang imellem hvor du er kommet rundt om hjørnet, og så er du væk igen.

At jeg ikke rigtigt har mødt dig før, resultere jo også i at jeg ikke kan forklare hvordan du er som person, men af hvad jeg kan se på din ansøgning, så kan du da nogle ting.

Jeg kan også se at du næsten lige har oprettet din forum-profil, hvilket nok også vil trække dig lidt ned.

 

Så held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Joness

Jeg har stadig lige modtaget unban for knap 2 måneder siden, og har ikke set særlig meget for særlig mange.

Men din ansøgning ser god ud, du svarer på alle spørgsmål.

Eftersom du har 1600 timer, regner jeg med at du kender til regelsættet, og det godt.

Du skriver også, at du kender reglerne og samtidig har du mange timer, og har mulighed for at være aktiv.

Dog har jeg aldrig set dig på serveren før, det kunne være et tilfælde sådan, eller så spiller du måske mest på rockford.

 

Jeg ved ikke helt med din reputation, den venter jeg med.

 

Held og lykke!

// Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Monada skrev:

Hej Joness

Jeg har stadig lige modtaget unban for knap 2 måneder siden, og har ikke set særlig meget for særlig mange.

Men din ansøgning ser god ud, du svarer på alle spørgsmål.

Eftersom du har 1600 timer, regner jeg med at du kender til regelsættet, og det godt.

Du skriver også, at du kender reglerne og samtidig har du mange timer, og har mulighed for at være aktiv.

Dog har jeg aldrig set dig på serveren før, det kunne være et tilfælde sådan, eller så spiller du måske mest på rockford.

 

Jeg ved ikke helt med din reputation, den venter jeg med.

 

Held og lykke!

// Monada

 

Tak for du gad og skrive. Jeg spiller for det meste på Evocity, men holder mig bare passiv for vil helst ikke ind i for mange store diskussioner. 

 

 

Tak WinBlim

2 timer siden, WimBlim skrev:

Hej Joness!

Jeg vil starte med at sige at jeg ikke rigtigt har set dig ingame før, der har  lige været en gang imellem hvor du er kommet rundt om hjørnet, og så er du væk igen.

At jeg ikke rigtigt har mødt dig før, resultere jo også i at jeg ikke kan forklare hvordan du er som person, men af hvad jeg kan se på din ansøgning, så kan du da nogle ting.

Jeg kan også se at du næsten lige har oprettet din forum-profil, hvilket nok også vil trække dig lidt ned.

 

Så held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.