Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Monada


Pleb

Recommended Posts

Ingame navn:  

Monada 

 


SteamID 

STEAM_0:1:207570461 

 


IRL fornavn 

Mit fornavn er Gabriel 

 


Alder:  

Jeg er 14 år gammel, født d. 2 april 2006. 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

 

Mit første administrative job var på en minecraft server. 

 

Baconbandit var navnet, og jeg havde ansøgt som hjælper derinde. 

Jeg var knap 10 år gammel, og gjorde et fantastisk arbejde ifølge ejeren, ifølge ham var jeg til at stole på. Jeg blev dog fyret og banned, da hans lillebror, klagede over at jeg havde brudt nogle regler, der var så noget med hans mor der var blevet vred på ejeren, og jeg var derfor nød til at blive udelukket permenent 

 

Slikkecraft  eftersom jeg mistede heldet som hjælper på Baconbandit, valgte jeg selv at starte lykken. Jeg rundede de 100 aktive spillere dagligt, og havde en stor spillerbase. Jeg valgte at lukke serveren ned, grundet jeg var naiv, og gav folk lov til at tilgå min ftp. 

 

Stavox  Jeg var staff i et stykke tid på stavox. 

Jeg blev staff den 7 maj, 2019. Jeg fik egentlig ikke at vide, om jeg gjorde tingene rigtigt og forkert, da der var lidt problemer med hvor vidt der skulle coaches, eller om hvad der skulle ske. Jeg nåede heller aldrig at få en makker, som var noget i kørte med den gang. 

Men jeg blev promoted til Junior admin, og igen – jeg ved ikke om jeg gjorde tingene rigtig eller forkert, og det ved jeg endnu ikke stadig, men eftersom jeg blev promoted, gætter jeg på tingene blev udført rigtigt. 

Jeg valgte at sige op grundet at jeg havde mistet lysten. I stedet for at holde en kort pause, valgte jeg at sige op – hvilket jeg hurtigt fandt ud af var en fejl og jeg havde fortrudt. Jeg synes det var så ærgerligt, at jeg havde sagt op, og så tarvelig og dum som jeg var, valgte jeg at gå imod nogle af de spillere der spillede på stavox, og snakke grimt til dem. Det var en stor fejltagelse, og vil aldrig ske igen. 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg skal være en del af staff-teamet fordi, at jeg ønsker at hjælpe folk, og fylde de manglende huller i inaktivitet på serveren. Jeg mener selv, at jeg opfylder standpunkterne som der er brug for, og ansøger derfor som staff. 

Jeg mener selv, at jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi: 

 

  • Jeg kan være en positiv staff når der er brug for det, og vil altid kaste et synspunkt for hver spiller. 
  • Jeg kan holde mit hoved koldt i pressede situationer, og er klar på alle slags udfordringer. 

  • Jeg respekterer den/de givende spiller(e) i min case, og forsøger at forstå spilleren fuldt ud. 

  • Jeg vælger mine cases fremfor RP, som også er set dengang jeg var staff. 

  • Jeg kender til jeres logs, og hvordan tingene fungerer på holdet 

  • Jeg kender til regelsættet, og har 2000 timer på serveren 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Som jeg ser det nu, kan jeg virkelig fylde inaktiviteten af staff på serveren. Jeg har tid, og vil gerne være aktiv på serveren. Jeg kan bidrage med at holde styr på alle spillere, og hjælpe mine kollegaer hvis der er brug for hjælp. Jeg er næsten altid tilgængelig på min mobil, og ønskes der kontakt dertil, kan i sagtens få den. 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Jeg har tidligere erfaring med ULX på serveren ja, jeg har somsagt været staff før, og medmindre tingene er ændret sig, kender jeg til det. 

Min hjerne er dog rustet lidt sammen, så en lille reminder skader ikke. 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg kan uden problemer formulere mig skriftligt. Det samme gælder med mundtligt, og jeg bruger aktivt min mic. 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Jeg har mulighed for at være på et par timer hver dag, i hverdagene. Og har også mange timer til rådighed i weekenderne. Jeg har i hvert fald 15+ timer til rådighed om ugen, hvilket er nok til at dække 2 timer om dagen, det kan løbende ændre sig, og der vil altid være et par ekstra timer til rådighed i weekenderne. 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Nej, men hvis der er noget er i velkommen til at spørge mig. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Fin ansøgning og du er generelt en super flink fyr, kan dog huske et par gange med dig hvor du er blevet utroligt let sur, og gået i sådan et mode som kun min lillesøster kan finde ud af. 😂 (husk det er like 1-2 år siden, du har nok ændret dig siden)

 

Men du er super flink, har tidligere været staff, og har umiddelbart styr på dit shit.

Held og lykke. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Montana, jeg har mange årsager / grunde til at give gode reputations omkring din ansøgninger.

  • Du er begyndt og være aktiv.
  • Husker dengang vi var i gang sammen i labratory at du var en skide god staff. Hvis der var et problem, kom du altid med det samme. Uanset hvad situationen var. Så var det ikke noget problem for dig.
  • Du er skide sød.
  • Du har brugt tid på din ansøgning, og man kan rent faktisk læse din ansøgning.
  • Du er generelt bare god til at være staff. 
  • Kort og nemt “Du kan dit shit”

 

// Held og lykke - Kim Karsten

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Polle skrev:

Ved ikke hvordan du er nu, men dengang inden du blev permbannet, sagde du mange fine ord til Deshawn. Jeg ved ikke hvor meget du har ændret dig siden det men, held og lykke.

Som jeg skriver i ansøgningen, opførte jeg mig rigtig dumt. Og var en stor fejltagelse, er også prøvet at komme ind på serveren igen, næsten lige efter jeg blev banned. Det var en stor fejltagelse, og vil aldrig ske igen 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er lidt over en måned siden du blev unbanned, efter at have været banned i lidt over 9 måneder.

Din opførsel før du blev banned var totalt til grin, det du også godt selv.

Jeg har ikke set dig, som i overhovedet ikke, efter du blev unbanned, men lige i det Staff-ansøgningerne åbner, begynder du at blive aktiv igen. Ved godt du ikke den eneste det der gør det.

Jeg synes du bør vente med at ansøge til næste gang og vise, at du faktisk har ændret dig, og at du begynder at være aktiv igen.

 

Som alle andre skriver, held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, mama bitch skrev:

Det er lidt over en måned siden du blev unbanned, efter at have været banned i lidt over 9 måneder.

Din opførsel før du blev banned var totalt til grin, det du også godt selv.

Jeg har ikke set dig, som i overhovedet ikke, efter du blev unbanned, men lige i det Staff-ansøgningerne åbner, begynder du at blive aktiv igen. Ved godt du ikke den eneste det der gør det.

Jeg synes du bør vente med at ansøge til næste gang og vise, at du faktisk har ændret dig, og at du begynder at være aktiv igen.

 

Som alle andre skriver, held og lykke.

Helt okay, ved dog ikke hvordan du ikke har set mig, men fair nok.

og ja, det var en stor fejltagelse af mig for 9 måneder siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

føler de gange jeg har stødt ind i dig, har du enten formået at lave failrp eller regelbrud.

Du virker lidt toxic

og så tror jeg ikke du egner dig til at være admin.

Du er blevet aktiv lige op til ansøgning. Virker lidt useriøst!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Eckert skrev:

-rep

føler de gange jeg har stødt ind i dig, har du enten formået at lave failrp eller regelbrud.

Du virker lidt toxic

og så tror jeg ikke du egner dig til at være admin.

Du er blevet aktiv lige op til ansøgning. Virker lidt useriøst!

hvordan virker jeg toxic?

har aldrig mødt dig, udover idag hvor du samtlige gange har kaldt case på mig, uden at jeg havde gjort noget forkert. og det fik du også fortalt af de pågældende staff(s)

men det vel din mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Monada skrev:

hvordan virker jeg toxic?

har aldrig mødt dig, udover idag hvor du samtlige gange har kaldt case på mig, uden at jeg havde gjort noget forkert. og det fik du også fortalt af de pågældende staff(s)

men det vel din mening.

Man behøver ikke at snakke med dig, for at være tilskuer til en situation. Og lige præcis som du siger vi har ikke snakket sammen.. men det er der også god grund sidste gang jeg så dig var under sidste optakt til staff-ansøgning. Pga din inaktivitet ser jeg dig bl.a. ikke som staff materiale. Så heller give posten til en kanditat, der kan være der uanset “vind og vejr”

Din lettere nedladende svar til min kritik, viser også at du ikke kan holde hovedet koldt i presset situationer. Og så kan det godt være andre staff(s) siger ting, men jeg mener heller ikke alle staff(s) kan se lige objektivt. 
held og lykke anyways!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Eckert skrev:

Man behøver ikke at snakke med dig, for at være tilskuer til en situation. Og lige præcis som du siger vi har ikke snakket sammen.. men det er der også god grund sidste gang jeg så dig var under sidste optakt til staff-ansøgning. Pga din inaktivitet ser jeg dig bl.a. ikke som staff materiale. Så heller give posten til en kanditat, der kan være der uanset “vind og vejr”

Din lettere nedladende svar til min kritik, viser også at du ikke kan holde hovedet koldt i presset situationer. Og så kan det godt være andre staff(s) siger ting, men jeg mener heller ikke alle staff(s) kan se lige objektivt. 
held og lykke anyways!

well, det din mening. forstår ikke helt det med jeg også gjorde det sidste gang der var ansøgninger? da jeg heller ikke ansøgte? men det vel fair nok 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.