Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lolly


Lolly

Recommended Posts

Ingame navn: 
Lolly
SteamID: 
STEAM_0:1:244727434
IRL fornavn: 
Arthur
Alder:
12, Er meget moden hvis jeg selv skulle sige det 
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
Jeg har tidligere været admin på mange forskellige Minecraft servere men jeg har valgt at udpege et par stykker:

AK-Prison:
Jeg var Head-Admin ( H.O.S )
Det var hvad kaldes en "Superawesome Server" Som er en server hvor du kan lave din egen server, Igennem dens tid var den på den største en af Superawesome's største servere hvor den dominerede med 35+ spillere om dagen ( Meget dengang )
Jeg var tit inde og holdte styr på chatten og selvfølgelig de andre staffs. Jeg har under den tid udrettet en evne til at spotte når folk begynder og lyve en smule og er god til at være selvsikker i mens jeg var igang med skrev med spillerne.

CorePvP:
Her var jeg Admin hvor mit job var at spotte hackers og oplærre nye staffs ( Hjælpere og en smule Mods ) Jeg lærte virkelig og holde styr på både spillere og andre staffs.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg vil gerne være en del af staff teamet for at kunne hjælpe med cases, Syntes nogen gange at man skal vente i lang tid for at få taget ens case og det håber jeg at lave om på. Jeg er meget kvalificeret fordi at jeg kan være selvsikker og beslutsom, Jeg kan godt lave om på mine fejl hvis jeg har lavet nogle. Jeg har spillet 826 timer på stavox som viser jeg er en erfaren spiller, Disse timer går kun op af 🙂 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
En staff som er på fra morgen til aften, Syntes virkelig der er mangel på staff om morgen ( 8- 10 ) Nok fordi at mange staffs er i den sene teenage alder hvor de sover meget længe. Jeg sover også længe men nogle dage er jeg meget tidligt oppe og oplever tit jeg så kommer ind til en rdm server, Håber at jeg kan lave om på det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Har ikke den store erfarring med ULX men kender nogle basic commands og er meget lærenem!

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg er meget god til at formulere mig skriftligt da meget af min tid i min gaming tid er gået i minecraft hvor jeg skriver meget, Jeg kan skrive hurtigt og fejlfrit. Min mikrofon er god og velfungerende.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg kan nok være omkring 4-6 timer hvis ikke mere på. ( Hvis ikke jeg er på ferie )

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
Nej ikke som sådan, Håber også på at blive staff så jeg kan bevise at en person i 11-13 års alderen godt kan tage presset som staff/admin. Når jeg ikke er online ingame er jeg tit online på forum og discord

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/07/2020 den 10:34 PM , Lolly skrev:

12, Er meget moden hvis jeg selv skulle sige det 

-Rep

907272169e991eb9c5575be03ec547c5.png

helt sikkert kammerat

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT:
Jeg har lige opdaget at du har lagt en LITERAL COPBAIT base op på E2whitelist. Jeiner. 

https://gyazo.com/3ed9d9571e3435b2a2d6d6fd3ad90aa1 

https://www.e2whitelist.com/shop/query?id=498

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, x)' skrev:

-rep 

 

22 minutter siden, Byggemandbob skrev:

-REP

 

Der er vidste en regl der siger at der skal skrives en grund til -rep?

18 minutter siden, VaffelVictor skrev:

-rep

Alt for umoden 

Alt for toxic

Alt for ung til at have ansvar for en så stor server

Du har legit lige fået 2 ugers ban for rdm og proppush/propblock osv. Bruh tror du selv

Blev unbannet igen

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg vil give dig et neutral rep

 

grund til det kun er neutral

1. du aktiv

2 de gang jeg har mødt dig har du lavet godt rp

3 du kommer lidt for tid i case dog ikke for det helt store

4 sjov at spille med når du ikke har de dårlige dag

 

grund til det ikke blev +rep

1 du bryder en del regler dog ikke de helt stor

2 dit sprog uvalg kan nogen gang gå lidt over grænser for nogle

3 for ung til så et stort server

 

 

men eller meget flink gut

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Linda skrev:

-rep

 

ER simpelthen for umoden

arrester mig heletidden i cases

kunne ikke se dig som staff.

 

 

Det var en gang + du grinte selv

14 timer siden, John Hudson skrev:

jeg vil give dig et neutral rep

 

grund til det kun er neutral

1. du aktiv

2 de gang jeg har mødt dig har du lavet godt rp

3 du kommer lidt for tid i case dog ikke for det helt store

4 sjov at spille med når du ikke har de dårlige dag

 

grund til det ikke blev +rep

1 du bryder en del regler dog ikke de helt stor

2 dit sprog uvalg kan nogen gang gå lidt over grænser for nogle

3 for ung til så et stort server

 

 

men eller meget flink gut

Tjak, De fleste gange jeg er i case vinder jeg dem, De fleste der caller på mig tuder over de gik ind for aos

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du en ide om, hvorfor du modtager alle de minus reps?

 

Som staff, er det forventet, at spillerne har tillid til en.

 

Hvordan har du tænkt dig, at vende op på det image, du tilsyndeladende har?

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Lund skrev:

Har du en ide om, hvorfor du modtager alle de minus reps?

 

Som staff, er det forventet, at spillerne har tillid til en.

 

Hvordan har du tænkt dig, at vende op på det image, du tilsyndeladende har?

Har faktisk enelig aldrig forstået hvorfor jeg har det, Tænker det har noget med mit sprog og gøre, Ellers ved jeg ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/07/2020 den 10:34 PM , Lolly skrev:

Alder:
12, Er meget moden hvis jeg selv skulle sige det 

 

Det behøver du skam ikke at skrive. Alle 12-årige med et mentalitet på 8 kan skrive at de er moden.

Det skal fremgå i din skriftlige samt verbale fremstillig, attitude og væremåde.

Her får man ikke ligefrem det indtryk at du er moden, men best of luck anyways

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Lolly.

 

1. Du er skide irriterende, det synes du sikkert ogs' om mig.

2. Du -Repper folk på din ansøgning, det trækker ned.image.png.55aa32125cb9cd01b2d3e9f8ecd8e9e8.png

3. Du -Repper generelt alt for meget image.png.80f118fcd8f7fdadf55c603b3615f5f6.png

4. Du er ikke rigtig online på forum meget.

5. Du caller alt for meget case.

6. Dit sprogbrug er virkelig heller ikke godt. image.png.cf21fac9c018f858d593750172265988.png

7. Tager biler på andres grund uden gyldig warrant.

8. FailRP'er mega meget

 

Du får derfor et -REP.

 

- Kate!

 

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Kate skrev:

Hej @Lolly.

 

1. Du er skide irriterende, det synes du sikkert ogs' om mig.

2. Du -Repper folk på din ansøgning, det trækker ned.image.png.55aa32125cb9cd01b2d3e9f8ecd8e9e8.png

3. Du -Repper generalt alt for meget image.png.80f118fcd8f7fdadf55c603b3615f5f6.png

4. Du er ikke rigtig online på forum meget.

5. Du caller alt for meget case.

6. Dit sprogbrug er virkelig heller ikke godt. image.png.cf21fac9c018f858d593750172265988.png

 

Du får derfor et -REP.

 

- Kate!

 

image.png

Hej kate, Gav @Byggemandbob og @x)' “Dum” fordi de ikke havde skrevet grunden til -rep, Gav Linda “Dum” fordi han sagde jeg havde arrestet ham FLERE gange i case da jeg gjorde det 1 gang hvor han selv grinte

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lolly skrev:

Hej kate, Gav @Byggemandbob og @x)' “Dum” fordi de ikke havde skrevet grunden til -rep, Gav Linda “Dum” fordi han sagde jeg havde arrestet ham FLERE gange i case da jeg gjorde det 1 gang hvor han selv grinte

Det ændre stadig ikke på, at du ikke kan styre dit forbrug af reps. Hvis @Lindavar blevet arrestet i case flere gange, er det klart han giver dig et -rep. Det betyder ikke du skal "misbruge" repsne. Det gør' du alt for meget. Hvis vi nu tager, mig f.eks. Så -Rep du næsten alt hvad jeg ligger op. Simplethen, fordi du ikke kan lide mig, og fordi du ikke kan styre dig med repsne.

 

Har intet mod du ikke kan lide mig, har ogs' meget mod dig. Men derfor spam -Rep jeg ikke nogen, hvilket du jo gør. Det kan godt være svært at styre sig med de -reps, men at "misbruge" dem, som du gør' giver ikke gode tegn, og viser andre spillere, at du egentlig bare er en form for troll på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kate skrev:

Det ændre stadig ikke på, at du ikke kan styre dit forbrug af reps. Hvis @Lindavar blevet arrestet i case flere gange, er det klart han giver dig et -rep. Det betyder ikke du skal "misbruge" repsne. Det gør' du alt for meget. Hvis vi nu tager, mig f.eks. Så -Rep du næsten alt hvad jeg ligger op. Simplethen, fordi du ikke kan lide mig, og fordi du ikke kan styre dig med repsne.

 

Har intet mod du ikke kan lide mig, har ogs' meget mod dig. Men derfor spam -Rep jeg ikke nogen, hvilket du jo gør. Det kan godt være svært at styre sig med de -reps, men at "misbruge" dem, som du gør' giver ikke gode tegn, og viser andre spillere, at du egentlig bare er en form for troll på forum.

Som sagt har jeg arrestet ham 1 gang som jeg også har taget min straf for, Jeg -Repper de beskeder som jeg syntes fortjener det. På et tidspunkt -Reppede jeg 2 af dine beskeder og du pm med mig at jeg -rep spammede dig. Du har også skrevet til mig over discord hvor du i slutningen af samtalen åbenbart syntes jeg svinede dig til og blokerede mig, Dog har jeg ikke sagt et eneste bandeord eller sagt noget omkring dig udover at jeg syntes de RP scenarier jeg haft med dig er meget dårlige. Og helt præcis hvordan er jeg en troll på forum?

er pt på ferie derfor er jeg ikke på forum lige nu

1 time siden, Kate skrev:
1 time siden, Kate skrev:

4. Du er ikke rigtig online på forum meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Lolly skrev:

er pt på ferie derfor er jeg ikke på forum lige nu

Er selv på ferie? Man kan sagtens stadig være på forum har du hørt om den app på din telefon som hedder google? Den eksisterer altså ikke kun på computer. Når du så er inde på din app google så skriver du "Stavox.dk" i søgefeltet så kommer du herind

Det var så lidt på forhånd 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.