Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lolly


Lolly

Recommended Posts

10 timer siden, VaffelVictor skrev:

Er selv på ferie? Man kan sagtens stadig være på forum har du hørt om den app på din telefon som hedder google? Den eksisterer altså ikke kun på computer. Når du så er inde på din app google så skriver du "Stavox.dk" i søgefeltet så kommer du herind

Det var så lidt på forhånd 🙂

Lidt svært at være på forum KONSTANT, Er tit ude og se noget og ligger ikke kun og slapper af

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor skal jeg starte?

Stort -REP.

 

Jeg holdte lidt igen, da jeg ikke kendte dig Lolly.

Men du kalder dig selv Adolff Hitler inde på serveren, og begynder at mic spamme i Politiradioen. Og begynder at svine folk til i den.

"Jeg er meget moden af min alder" Du opførte dig som en 5 årig, hvilket ikke er modent.

 

Jeg håber virkelig ikke du bliver staff, med den attitude.

Hvis du godt kunne tænke dig at være staff, og godt kunne tænke dig flere +Reps, så prøv lige at tænk dig en ekstra gang, om hvad du gør.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Monada skrev:

Hvor skal jeg starte?

Stort -REP.

 

Jeg holdte lidt igen, da jeg ikke kendte dig Lolly.

Men du kalder dig selv Adolff Hitler inde på serveren, og begynder at mic spamme i Politiradioen. Og begynder at svine folk til i den.

"Jeg er meget moden af min alder"

 

Jeg håber virkelig ikke du bliver staff, med den attitude.

Hvis du godt kunne tænke dig at være staff, og godt kunne tænke dig flere +Reps, så prøv lige at tænk dig en ekstra gang, om hvad du gør.

kaldte mig selv Adolff Hitler for at bevise en pointe overfor Joergen som sagde at alle navne var accepteret. Jeg har ikke mic spammet over radioen. Jeg har siddet og snakket over den. + Det er ikke en politi radio. Har heller ikke svinet nogen til.

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

Du virker til at blive ret let sur og oprevet nogle gange.

Jeg har set episoder med dig, hvor du ikke lige har haft et særlig pænt sprogbrug mod andre, ikke engang folk fra dit eget gang,

for slet ikke at tale om de "mindre pæne" beskeder du nogle gange skriver til andre på discord som f.eks @Jørgen Ingenarm.

Og i dit RP, virker du ikke altid særlig seriøs, eller ordenlig.

 

Så det bliver desværre et -Rep, men dog held og lykke alligevel....

Link til kommentar
Del på andre sites

På 15/07/2020 den 4:01 PM , Lolly skrev:

kaldte mig selv Adolff Hitler for at bevise en pointe overfor Joergen som sagde at alle navne var accepteret. Jeg har ikke mic spammet over radioen. Jeg har siddet og snakket over den. + Det er ikke en politi radio. Har heller ikke svinet nogen til.

Okay, så politiets radio er ikke en politi radio.

N1 beviser bare hvor inkompetent du er, og du ikke egner dig til og have en computer.


Just so you know, du bliver afvist anyway

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Okay, så politiets radio er ikke en politi radio.

N1 beviser bare hvor inkompetent du er, og du ikke egner dig til og have en computer.


Just so you know, du bliver afvist anyway

Der er jo en grund til der står "Radio" eller hvad der står og ikke "Politi Radio" 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, VaffelVictor skrev:

Der står channel #1-5, men det giver sig selv det er en politi radio. Der er jo en grund til andre jobs ikke har den

Stadig hedder den ikke "Politi Radio"
Derfor kan politiet ikke sige til borgmesteren han skal gå af den

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.