Hop til indhold
Stavox

[Afslået] spidi


Spidi

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: spidi
SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968078796/
IRL fornavn: oliver
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

nej

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg syndes at det er synd der aldrig er staff på rockford og vil godt hjælpe andre spiller

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

jeg har 300+ timer på serveren og snakker med andre spiller og laver god rp 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg kender til de basic commands:

!bring x

!goto x

 !return x

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

 

Jeg ville selv sige at jeg er nogenlunde til at formulere mig skriftligt, men jeg vil virkelig gerne blive bedre til det og mic er jeg nok 7/10 til 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

2-3 gange om ugen tror jeg nok

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

nej

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Joergen skrev:

Jeg har valgt at give dig et  -REP

Da jeg ikke føler du har gået nok i dybden på din ansøgning. 

Du burde markere spørgsmålene så man kan se forskel. Det forvirret tydeligvis nogen mennesker. 

 

Held og lykke 😉

er det en aflevering du giver svar på eller hvad, kan du ik bare skrive han er en idiot og at han ik er egnet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

(VÆR SØD AT LÆS DETTE SPIDI)

 

@Spidi God dag Spidi!

 

Jeg kan se en masse af de andre spillere allerede har kommenteret på de/det åbenlyse problem(er) med din ansøgning.

Så det tænker jeg ikke jeg gider at gøre mere ud af.

 

Nu kender jeg dig ikke så godt, faktisk kender jeg dig overhovedet ikke så jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde-

mig til dig som person, (Altså: Hvordan du er, hvordan du opføre dig osv.) Så derfor går jeg ud fra din ansøgning.

 

Du beskriver at du intet erfaring med staff-arbejde har hvilket i den lange ende måske heller ikke gør så meget da man bliver oplært I det,

men jeg synes at du burde genoverveje din beslutning om at ansøge som Staff på lige præcis Stavox da jobbet kræver rigtig meget viden (Ikke kun on serveren-

men også omkring commands, forventninger til dig som staff m.m. Da jeg ansøgte på Stavox og blev staff-medlem i sin tid havde jeg rigtig meget erfaring selv som jeg havde

taget til mig fra andre servere men alligevel var meget overrasket over hvor anstrengende jobbet til tider kunne være.

 

Ét andet men vigtigt element at pointere er online tid. Du siger at du godt ville være på Rockford og generelt på Stavox community'et hvilket også er den rette indstilling.

Problemet for mig er, at du siger du kun har 2 - 3 dage at være online på. Derfor lyder mig spørgsmål til dig har du tid nok til at være rollen som staff siden du kun har 2 - 3 dage? (Et vigtigt spørgsmål at stille sig selv inden man ansøger)

Du udyber heller ikke hvor mange timer på de 2 - 3 dage som du har tilgængelig heller snakker vi 5 timer, 3 timer? Og hvilke dage er de ''2 - 3 dage'' da det kan varier meget på din online tid.

 

Jeg føler heller ikke (som de andre nævner kort) at du har gjort nok ud af din ansøgning. Nu har de andre kommenteret på nogle ændrings muligheder som kan gøre din ansøgning bedre (Look mæssigt) men én af de vigtigste ting-

når man ansøger er at gøre noget ud af sin ansøgning. For jeg tør vædde på at når en af ansøgnings kontrollørerne kigger på denne ansøgninger tænker de nok med det samme at den skal afvises. Gør den personlig, overskuelig og med vel formulerede besvarelser.

 

Jeg tror min pointe giver sig selv overordnet set. Jeg tror ikke personligt at du måske har taget så meget tid til at genoverveje din beslutning om at ansøge som staff. Derfor giver jeg dig desværre et -REP denne gang. Et godt tip fra mig til dig, ville også være at inkludere hvor lang tid du har været en del af serveren (Bare så man har et overblik over det)

 

Nu har jeg siddet i omkring 7-10 minutter for at give dig response på din ansøgning så jeg håber virkelig at du tager mine ord til dig hvis den her ansøgning er legit-

og du faktisk ønsker at få det bedste ud af det.

 

Du ønskes dog held og lykke med din ansøgning!

 

// Donkeh

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Vi kræver at ansøgere faktisk viser at de er villige til at gøre en indsats, når de skriver deres ansøgning. Din ansøgning er alt for kort, og du viser en tydelig mangel for forståelse på flere af punkterne i skabelonen.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.