Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Christiann


Christiann

Recommended Posts

Ingame navn:

Christiann
 

SteamID

STEAM_0:1:446830587
 

IRL fornavn:

Christian
 

Alder:

14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har været staff på mange minecraft servers hvor jeg har gjort et godt stykke arbejde. Jeg har været med-ejer, Ejer, Admin, Tekniker, Bygger osv. men ellers har jeg ikke.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er ikke mere kvalificeret en de andre men jeg har oplevet mange gange hvor at folk prop surfer, propclimer, proppusher og Nos abuser lige forand mig så der kunne jeg have taget dem. 

Jeg har også oplevet at der har gået et stykke tid inden at mine cases blev taget, så der kan jeg også hjælpe med at tage cases. Jeg har også godt styr på reglerne.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Som jeg skrev jeg har oplevet at der har gået et stykke tid inden at mine cases blev taget, så der kan jeg også hjælpe med at tage cases. Jeg kan også hjælpe med at få et bedre RP ved at tage mange cases og hjælpe folk som har spørgsmål eller har fået ødelagt deres RP situation F.ek.s med CDM eller RDM

Jeg vil altid have et godt sprog i de cases jeg kommer til at tage.

Jeg vil også altid have et godt humør samt god stemning.

Jeg kan gå fra at hygge med vennerne til at tage cases med en god stemning.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja. jeg kan nogle af dem.

Her er nogle af dem jeg kan:

!goto navn (Tp'er til personen)

!bring navn (Bringer personen)

!kick navn grund (Kicker en person)

!ban navn (Bander en person)

!xban navn (bander en med setamid hvis de er leavede)

!visram navn (viser personens døde)

!visdeath navn (viser hvor personen døde)

!spectate navn (Spectater personen)

!cb navn (carbander personen)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg er ikke så god skriftligt men mundtligt er jeg god til at formulere mig. Jeg bruger meget min mic fordi jeg godt kan lide at snakke med folk og jeg er ikke bange for at prøve noget nyt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 Jeg har mulighed at være på fra Ca. kl. 15.00 til 21.30 om mandagen tirsdag og onsdag og fra 15 -16.30 om torsdagen fordi jeg skal til spejder og så kan jeg igen fra 20.20-21.30. Om fredagen kan jeg fra 15.00-22.00 og så kan jeg i weekenderne fra 13.00-22.30. Her i sommerferien kan jeg hele dagen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en meget aktiv dreng det går til sport og jeg kan rigtig godt lide at spille computer. Jeg er en der lære hurtigt så hvid der er noget jeg mangler så kan i lære mig det🙂

 

Håber i nød at læse den. Vi ses

//Christiann

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Christian.

 

Jeg har ikke set dig meget ingame, men for at tage udgangspunkt i din ansøgning så har jeg lige et par ting.

 

1. Du skriver at du ikke er mere kvalificeret end de andre ansøgere, hvorfor skulle de så vælge dig?

2. Dine ULX commands er heller ikke 100% rigtigt. !ban og !xban gøre det samme. Ved !xban kommer der blot en lille menu frem.

 

Men ellers held og lykke med det hele.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Polle skrev:

Hej Christian.

 

Jeg har ikke set dig meget ingame, men for at tage udgangspunkt i din ansøgning så har jeg lige et par ting.

 

1. Du skriver at du ikke er mere kvalificeret end de andre ansøgere, hvorfor skulle de så vælge dig?

2. Dine ULX commands er heller ikke 100% rigtigt. !ban og !xban gøre det samme. Ved !xban kommer der blot en lille menu frem.

 

Men ellers held og lykke med det hele.

Tak for din mening. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Christian!

 

Jeg synes du er en skide flink fyr, du er moden osv. Men jeg synes du skal vente med at søge ind som staff. Du kan forbedre lidt.

 

1. Være mere aktiv.

2. Mere aktiv på forum (Du har skrevet 10 beskeder)

 

Held og lykke - Kate!

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, Kate skrev:

Hej Christian!

 

Jeg synes du er en skide flink fyr, du er moden osv. Men jeg synes du skal vente med at søge ind som staff. Du kan forbedre lidt.

 

1. Være mere aktiv.

2. Mere aktiv på forum (Du har skrevet 10 beskeder)

 

Held og lykke - Kate!

Hej Kate. Min computer er gået i stykker og jeg skal på ferie om lidt så det er derfor jeg ikke har været online på det sidste. Hvad mener du med at jeg kan for eder mig? 

 

//Christian 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Christiann

Jeg har stadig lige modtaget unban for knap 2 måneder siden, og har ikke set særlig meget for særlig mange.

 

Din ansøgning ser fin ud, jeg kunne godt selv tænke mig lidt mere fyld på, men det er vel smag og behag.

Det jeg har set fra dig ingame, har hverken været dårligt eller skidt, du har det lidt med at have en lille attitude.

Jeg kunne også godt tænke mig, at du skrev mere om dine kompetencer.

 

Udfra dette, vælger jeg at give dig Neutralt REP.

Held og lykke

 

// Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Christiann!

 

Jeg har kun lige set dig hist og pist ingame, kan selvfølgelig også været at det er fordi at du er en Rockford spiller, hvad ved jeg.

Din ansøgning er fint sat op, men nogle af dine forklaringer er lidt "off", Fx. !visram navn (viser personens døde)

Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvordan du er som person, da jeg aldrig har snakket med dig.

 

Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, Monada skrev:

Hej Christiann

Jeg har stadig lige modtaget unban for knap 2 måneder siden, og har ikke set særlig meget for særlig mange.

 

Din ansøgning ser fin ud, jeg kunne godt selv tænke mig lidt mere fyld på, men det er vel smag og behag.

Det jeg har set fra dig ingame, har hverken været dårligt eller skidt, du har det lidt med at have en lille attitude.

Jeg kunne også godt tænke mig, at du skrev mere om dine kompetencer.

 

Udfra dette, vælger jeg at give dig Neutralt REP.

Held og lykke

 

// Monada

 

35 minutter siden, WimBlim skrev:

Hej Christiann!

 

Jeg har kun lige set dig hist og pist ingame, kan selvfølgelig også været at det er fordi at du er en Rockford spiller, hvad ved jeg.

Din ansøgning er fint sat op, men nogle af dine forklaringer er lidt "off", Fx. !visram navn (viser personens døde)

Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvordan du er som person, da jeg aldrig har snakket med dig.

 

Held og lykke!

Tak for jeres mening. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.