Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Requets


Planter Peter

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:1:434409193

_______________________________________

Hvorfor skal du unbannes: Halløjsa, mit ingame name er Mikkel Mellemkød og jeg er blevet bannet for propsurf, ja jeg har gjort det, var det smart nej slet ikke men jeg synes måske at 8 dage det var lidt langtid og få ban i, ja men jeg har nok fortjent det, men i må undskylde at i skulle bruge jeres tid på at få mig bannet, men jeg kan love at jeg ikke gøre det igen uden tilladelse. Tusind tak for at i gad se på min requets og hav en fortsat god dag Hilsen Mikkel Mellemkød.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa, beklager for det sene svar.

 

Jeg står oppe på taget på Rockford, jeg høre så en masse props der bliver smadret rundt i spawn, hvor jeg så vælger at spectate ned for at se hvad der foregår.

Jeg ser så dig og din ven "sqdasq" smadre jer selv rundt med props.

Der kommer så en anden spiller gående der begynder at skrive i chatten (Han kaldte så også admin), her vælger i så at stoppe med jeres proppush.

Jeg TP'er så til personen der tager casen og han siger "De her 2 proppusher", hvor i begge benægter hvad han sagde.

Samtidigt med i begge benægtede det sagde jeg "Jammen jeg så det godt, sad og spectatede", så ændrede du din mening og sagde "sqdasq gjorde det også, det var ikke kun mig"

Din ven benægter det dog stadig, og han fik ban i 2 uger, hvorefter du så fik ban i 8 dage.

I begge virkede meget troll, og sad og grinte så derfor tænker jeg at du ikke rigtigt havde lyst til at spille inde på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Planter Peter skrev:

Hejsa MicGirl, jeg propsurfede men du tp aldrig mig, du freezede mig kun og bannede os jeg husker ikke jeg grinter under det men jeg kan self tage fejl. Jeg vil rigtig gerne spille der inde igen, undskyld fail rpen 

Hilsen Mikkel

Rigtigt nok, havde jeg glemt.

Jeg tror enda jeg freezede dig først og derefter TP'ede jeg til personen der kaldte case på jer.

TP'ede ikke til dig da jeg stod lige ved siden af jer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MicGirl skrev:

Rigtigt nok, havde jeg glemt.

Jeg tror enda jeg freezede dig først og derefter TP'ede jeg til personen der kaldte case på jer.

TP'ede ikke til dig da jeg stod lige ved siden af jer.

Ja det er rigtigt men du snakkede ikke med mig om hvad jeg bliver bannet for, du bannede mig bare, men kunne godt selv regne det ud

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Planter Peter skrev:

Ja det er rigtigt men du snakkede ikke med mig om hvad jeg bliver bannet for, du bannede mig bare, men kunne godt selv regne det ud

 

Jeg snakkede med jer begge 2.

Jeg løftede sqdasq hen ved siden af dig, så jeg kunne snakke med jer begge.

Jeg banner dig ikke uden at sige hvorfor det er du får ban, du vidste godt hvad du gjorde eftersom du sagde det ikke kun var dig der gjorde det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MicGirl skrev:

Jeg snakkede med jer begge 2.

Jeg løftede sqdasq hen ved siden af dig, så jeg kunne snakke med jer begge.

Jeg banner dig ikke uden at sige hvorfor det er du får ban, du vidste godt hvad du gjorde eftersom du sagde det ikke kun var dig der gjorde det.

True, så har jeg nok ikke hørt dig, men synes du måske ikke 8 dage er lidt langtid efter som jeg ikke løj lige som "sqdasq"?

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.