Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Linda


Wittenberg

Recommended Posts

Dit ingame navn: Wittenberg - Nooah
Staff ingame navn: Linda
Dit SteamID: STEAM_0:1:177938466
Staff SteamID: STEAM_0:0:63757183
Forklar situationen: Vi raider gården, hvor ingen af de tidligere ejer er i nærheden, vi tog gården, og vi begyndte at carjacke alle bilerne udenfor gården, lige pludselig kommer der en BMW M5 de mennesker jeg så var(Lolly, Andrew, og Linda) andre 2 ved ved jeg ik hvem er, de hopper allesammen ud af den, og begynder at skyde os med det samme, ingen god grund til det. Vi caller så case, og Linda tager den, Linda siger så at han så Nooah som var igang med at carjacke en bil, var i gang med at lockpicke en postkasse, men vi forklare ham at det giver jo ingen mening at lockpicke vores egen post kasse, Reyn og Lolly som var med i casen, siger så at det var logisk nok at det var os der raidede, fordi vi stod udenfor gården, og lockpickede en bil, som intet havde gjort dem eller var en del af deres gruppe, de siger også midt i case, at vi græder, at vi var bare en flok 3 klasses børn osv, Linda sagde ikke på noget tidspunkt at de skulle stoppe. Efter 5 minutter hvor vi bare snakker og skriger af hinanden, (Reyn,Noaah,Lolly og mig) siger Linda så "konklusionen er at fra mit perspektiv stod Nooah og lockpickede en postkasse, (Hvilket som han ikke gjorde) Så tager Linda så Sokke med i casen, og Sokke siger så at vi skal have video bevis, som ingen af os har... Den her case tog 17 min, uden at vi fandt en konklusion, i den tid har alle dem som havde gården før, taget den tilbage og sat base op.
Det jeg ikke forstår er at vi skal have bevis på det, siden det var dem som siger vi lockpickede en postkasse, Det er dem som tager den op i casen, 
Bevis: Tror ikke der er behov for video, siden det er logisk nok hvad der sker i casen, Linda burde også selv at vide hvad der er sket, siden han tog casen, og han var med til at begå fejlen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Sokke✌ skrev:

Der jeg kom kunne jeg ikke helt forstå hvad i faktisk klaget på ja noget med rdm osv. Men syntes ikke der var gode nok grunde til at drenge have gjort noget forkert. Som sagt ingen video ingen straf.

Det jo lige meget, Linda var nok bevis materiale, han er staff og han burde også vide sin info,?

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, Wittenberg skrev:

Det jo lige meget, Linda var nok bevis materiale, han er staff og han burde også vide sin info,?

Han kan jo kun se situationen fra hans vinkel. Det var jo også derfor han kaldte efter sokke?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi får af vide af Reyn at gården er blevet taget fra os hvorefter vi kører der ud så hurtigt som muligt for måske at få nogle af vores ting, vi kommer derud og vi ser Wittenberg og en anden jeg ikke kan huske navnet på (Vi kalder ham Bo)  stå med våben fremme og lockpick, først så troede jeg bare vi ville køre forbi dem, men vi kørte så hen til dem og begyndte at skyde på dem, Lolly fik skudt "Bo" hvis jeg husker rigtigt, Andrew fik hakket et par skud i Wittenberg inden Andrew bliver downed, Jeg løber over til Andrew og tager hans P90, jeg får så downed Wittenberg og får hjalp Andrew op. Wittenberg Caller så case... jeg vil skyde på 2 minutter efter... Wittenberg, Bo og Jeg snakker frem og tilbage om situationen i hvad føltes som 10 minutter, jeg Bringer så Lolly og Reyn og tager alle op på et tag. Reyn og Wittenberg diskutere igen som der føltes som 10 minutter, jeg får so Sokke til at tp til mig og hjælpe mig fordi som det så ud på det tidspunkt kom casen ingen vejne, han kommer så til konklusionen at han skal se video på hvad der er sket før han kan gøre noget, da ingen af dem har noget video bevis vælger Sokke og jeg at stoppe casen der.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Linda skrev:

Vi får af vide af Reyn at gården er blevet taget fra os hvorefter vi kører der ud så hurtigt som muligt for måske at få nogle af vores ting, vi kommer derud og vi ser Wittenberg og en anden jeg ikke kan huske navnet på (Vi kalder ham Bo)  stå med våben fremme og lockpick, først så troede jeg bare vi ville køre forbi dem, men vi kørte så hen til dem og begyndte at skyde på dem, Lolly fik skudt "Bo" hvis jeg husker rigtigt, Andrew fik hakket et par skud i Wittenberg inden Andrew bliver downed, Jeg løber over til Andrew og tager hans P90, jeg får så downed Wittenberg og får hjalp Andrew op. Wittenberg Caller så case... jeg vil skyde på 2 minutter efter... Wittenberg, Bo og Jeg snakker frem og tilbage om situationen i hvad føltes som 10 minutter, jeg Bringer så Lolly og Reyn og tager alle op på et tag. Reyn og Wittenberg diskutere igen som der føltes som 10 minutter, jeg får so Sokke til at tp til mig og hjælpe mig fordi som det så ud på det tidspunkt kom casen ingen vejne, han kommer så til konklusionen at han skal se video på hvad der er sket før han kan gøre noget, da ingen af dem har noget video bevis vælger Sokke og jeg at stoppe casen der.

 

Hvad lockpickede "Bo"? I ejer vel ikke bygningen mere, hvis den er blevet overtaget.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ZeNoxXi skrev:

Hvad lockpickede "Bo"? I ejer vel ikke bygningen mere, hvis den er blevet overtaget.

Fra min vinkel lignede det at han lockpickede Postkassen, Men kan self godt se at de ikke ville give særligt meget mening

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er klart, at når i kommer kørende efter at de rent faktisk har overtaget stedet, vil det betegnes som RDM, og de skulle ikke have været skudt i tilfældet.

Hvis i allerede stod inde i basen, da de havde overtaget den, vil det nok give mening at forsøge at dræbe dem. Er dog lidt i tvivl om, hvorfor det var nødvendigt med video bevis, før i kunne gøre mere i casen? Hvis du selv var der Linda, så kunne du vel også fortælle hvad der skete.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan lige starte med det @ZeNoxXi har sent til mig på discord.

 

Hvorfor kom casen ingen vejne? 

Grunden til casen ikke kom nogle vejne ville jeg mene var fordi at Wittenberg, Bo, Lolly og Reyn gik frem og tilbage med at råbe af hinnanden.

 

Hvorfor var det nødvendigt med et videobevis?

Som Wittenberg har sagt "Så skal han ikke bruge hans korrupte info som viden i casen" Hvilket jeg godt kan føle ham i.

 

Var det fordi i ikke kunne blive enige eller?

Det tænker jeg lidt, Det var også en af grundene jeg spurgte Sokke om han kunne hjælpe.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er klart, at hvis i ikke bliver enige om, hvad der sket i casen, så er det ikke så nemt at gøre særlig meget. 

Som skrevet tidligere, skulle de nok ikke at have været skudt, og det burde i måske også have været komme frem til i casen. Nu har jeg jo ikke set casen med egne øjne, så jeg kan sagtens komme med en formodning om, hvad der kunne gøres bedre. 

 

Jeg synes ikke at Linda har gjort noget galt i casen, da jeg har svært ved at vurdere hvordan den er foregået. At de har skudt jer er selvfølgelig ikke okay.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.