Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til biler ​ 🚗🚙 ​


Else

Recommended Posts

Hej.

 

Mit forslag lyder på at det kunne være fedt, hvis bilerne havde lettere ved at springe. 🔥

Dette ville kunne gøres ved at, hver gang en bil rammer fx. et træ, en lygte eller generelt bare en ting mister den måske 5 liv eller alt efter, hvor hurtigt der bliver kørt.

 

Man kan jo inde under shoppen opgradere liv/armor til ens bil. Så den har 200 liv/armor ialt. 😱

Dette vil gøre at folk var nødsaget til og skulle købe bilreparation eller tilkalde en mekaniker for at reparer sin bil, på den måde skaber det mere RP. 😛

Dette ville måske være med dæmpe på personer, som kører pisse dårligt. 😇🙏

 

Opsummering/Eksempel:

Hvis vi leger jeg kører min bil, som har 200 liv og jeg kører fontalt ind i en træ med 85 km/t mister bilen 20 liv/armor, så har jeg 180 liv/armor tilbage inden min bil vil sprænge. 🧨:blaze:

 

Extra ide, ville være at når man har mindre end 30 liv/armor tilbage kommer der indimellem motorproblemer. ( Fx. at bilen slukker og starter igen eller at den siger mistænktsomme lyde. ) 🧐

 

Kom meget gerne med forslag/kritik til, hvordan du tænker det kunne være. 

God dag. 😄 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Scaled skrev:

Mener det er noget der så skal ændres i VCMod, og der står i forslagsvejledningen, at de ingen kontrol har over VCMod, så tænker desværre ikke det er muligt.

 

Okay, er ikke så teknisk og har ikke styr på hvilke værktøjer de bruger. Men kunne ellers være kanon fedt at få det lavet. 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.