Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Requests


Juul

Recommended Posts

STAVOX UNBAN REQUEST

_____________________________________________

 

SteamID: STEAM_0:0:138508826

 

Hvorfor skal du unbannes:

jeg ved jeg har trådt i lorten.. og det skal der self være en Konsekvens for.. for min og min vens opførelse var sku ikke acceptable. Mig og jesper har snakket om her efter vores ban at det self vare mega dumt vi gjorde det og at vi self aldrig vil gøre sådan noget igen, da både mig og jesper meget gerne vil spille på serveren og hygger og når vi er der inde.. men Hygge nogle gang kan tage overhånd det må mig og jesper så lige lære og styre eller ved vi jo hvad det ender med.. men ja alt i alt siger jeg og jesper 1000 gang undskyld til dem vi har chikaneret og gjort noget ved og selvfølge Staff.. håber vi kan få unban da jeg bruger meget at min tid på Servern og hygger mig med det..

 

Mvh HamDenSorte

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej

 

Det er dejligt at se du ville have unban og du ville spille på serveren.

 

Jeg gav dig Ban fordi at dig og en anden blev ved med at rdme hinanden som politi. Jeg spectatet og så at det bare var kaos det i gjorde det kig også ud over andres oplevelse på serveren. I alt med jer begge tog så tror jeg at jeg fik det til rdmx12 eller noget. Jeg fik mange klager at i har gjort det der rdm. Og ja det er nemlig den samme ting som Jesper unban ting. Har ikke noget andet at sige. Det er pracæis det samme jeg har at sige til Jesper som til dig. 

 

OBS jeg skriver det her på tlf

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.