Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban ansøgning


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:37660528

Hvorfor skal du unbannes: 

Klokken var ca 4 om natten den 7 juli. Jeg blev gentagende gange spawnkillet og hele servern var noget rod, fordi det var så sent og der ingen admins var inde, så alle gik bare rundt og trollede. Jeg blockede så trollernes inde i spawn sammen med en anden ven, hvor de så blev ved med at rdm os. Vi lukkede dem til sidst så ud, hvor de så dræber os, og begynder at blocke os inde i spawn, så vi ikke kan komme ud, og hver gang vi spawnede dræbte de os. Da der så kommer en admin spiller du uskyldige, og admin banner os uden overhovedet at snakke med os. Synes det var rimelig unfair. Jeg skal selvfølgelig også nok lade vær med at prop block igen, og næste gang bare tilkalde en admin

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @SortHavneLuder69


Der kommer 2-3 spillere ind i discorden hvor @Joergen og jeg sidder. Vi bliver straks overfaldet med at folk sidder og: Propblocker, propkiller, proppusher og jeg skal fortsætte. Jeg vælger så direkte at joine serveren og få et indblik i hvad der sker. Jeg får derefter tilsendt et videoklip som viser hvordan propblocket har været før jeg joinede. Som jeg har sagt i forhenværende sager så skal folk respektere det regelment som der står selvom klokken er 04:00 om natten. Det er ikke altid alle som er med på sjov om natten og det kan man se i dette tilfælde. Nu kan jeg se du har omkring de 11 timer på serveren og det virker ikke til at du har gennemlæst reglementet på nuværende tidspunkt. Du bedes derfor læse vores regler godt igennem og når du føler du er klar kan du lave en ny unban request. - Samme respons du får som @Lord_Ashton

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Anders Mat

Jeg har nu læst reglerne, og kan se at RDM også er forbudt, hvilket de også gjorde. Har lært af mine fejl, jeg synes det er en rigtig god server, og vi havde det alle bare sjovt den nat. Der var ingen der overholdt reglerne, så derfor synes jeg det er lidt ærgeligt at det kun var os der blev straffet for det. Selvom vi selv blev propblocked og rdm'et af dem som reported os.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Hej @SortHavneLuder69

Jeg har taget stilling til at unbanne dig men.. Det bliver en prøve tid hvor at hvis du vælger at lave nogle former for ballade i cases eller noget ligende bliver du smidt ud igen 😉

Håber du forstår den nuværende beslutning også må du vise overfor mig og de andre staffs at du har rettet op på tingene 

Mvh Anders Mat

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.