Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


Lord_Ashton

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:87613801

Hvorfor skal du unbannes:

Hej, min ven og jeg, sad og spillede i lang tid på serveren i går, og havde det rigtigt sjovt, sent hen på natten, besluttede tre gutter at spawnkill os, vi havde intet gjort dem, efter noget tid stoppede de, men begyndte i stedet at lukke os inde i spawn, ved hjælp af props, vi var lukket inde i spawn i ca. 20 min. da vi endelig kom ud, gjorde vi det samme ved dem, og lukkede dem ud efter noget tid, men så tilkaldte de admin, og fik os bannet. Vi gjorde selvfølgelige noget dumt, og det vil aldrig ske igen, håber min ven og jeg, kan have det sjovt igen på dk's bedste gmod server <3. (Ven: Fred)

 

-Mads A

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Lord_Ashton

Der kommer 2-3 spillere ind i discorden hvor @Joergen og jeg sidder. Vi bliver straks overfaldet med at folk sidder og: Propblocker, propkiller, proppusher og jeg skal fortsætte. Jeg vælger så direkte at joine serveren og få et indblik i hvad der sker. Jeg får derefter tilsendt et videoklip som viser hvordan propblocket har været før jeg joinede. Som jeg har sagt i forhenværende sager så skal folk respektere det regelment som der står selvom klokken er 04:00 om natten. Det er ikke altid alle som er med på sjov om natten og det kan man se i dette tilfælde. Nu kan jeg se du har omkring 4 timer på serveren og det virker ikke til at du har gennemlæst reglementet på nuværende tidspunkt. Du bedes derfor læse vores regler godt igennem og når du føler du er klar kan du lave en ny unban request. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Lord_Ashton

Jeg har taget stilling til at unbanne dig men.. Det bliver en prøve tid hvor at hvis du vælger at lave nogle former for ballade i cases eller noget ligende bliver du smidt ud igen 😉

Håber du forstår den nuværende beslutning også må du vise overfor mig og de andre staffs at du har rettet op på tingene 

Mvh Anders Mat

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.