Hop til indhold
Stavox

[Solved] Malthe Fellon - Ban appeal.


malpro05

Recommended Posts

Dit in-game navn: Malthe Fellon
Spillerens in-game navn: MrMikkel, Snaxy og Martin VA
Dit SteamID: STEAM_0:0:94883353
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:64590839 [STEAM_0:0:81419970] [STEAM_0:1:111616843]
Tidspunkt for hændelse: 7-8:00 ca
Hvilke regler er blevet brudt: 1.4 2.10 2.11 2.19 2.40 1.16 2.18 1.8
Hvad skete der: Så vil lige sige har taget den op med en admin men har mistanke omkring de er lidt venner siden for det første da jeg joinede snakkede de sammen (idk about what men snakkede omkring et eller andet privat)
Men det der sker er som i beviserne. Jeg står og laver weed. MrMikkel kommer og raider mig. Jeg dræber ham og han rager i chat omkring fail base osv. (har tjekket med admin).
Senere 13 min efter præcist kommer han og raider mig med 2 venner. Jeg går ikke i nærheden af min base og de skyder efter mig. Da de begynder at skyde fortæller jeg min ven jeg bliver raided og om han kan komme og hjælpe.
Jeg dør (Som jeg vil sige RDM når jeg ikke er inærheden og han ikke ved min bil fordi NLR) Min ven dør og efter det kommer de ud med en printer rack (min) og tager den ud af basen for omkring 2 meter og går ind igen.
Efter det så tager de printerne en efter ind i bilen og kører væk.
Beviser: https://medal.tv/clips/27963084/d1337woO376m  https://medal.tv/clips/27963020/d1337MIBF32X
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har taget denne med sokke og lund tænker ikke der er så meget mere i den.

 

Mig og sokker er "venner" men da jeg joiner sad du i opkaldet.

 

Grunden til jeg ikke fik nogen straf var fordi jeg ikke brød nogen regl og det var både lund og sokke enig med mig i.

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Frozent1ger der står ikke i reglerne at man ikke må havde der står dog "

3.8   En fading door skal være åben i mindst 5 sekunder. Lige meget hvordan den bliver åbnet. Hvis du vil bruge smart opener, anbefaler vi smart door værktøjet, for at du ikke bliver straffet for fading door abuse."


Så det er tilladt at havde Fading door bare så længe den er i 5 sekunder. Men hvis Frozent1ger er enig med at du ikke har brudt nogle regler så kan jeg godt slette den og give op.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.