Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


Knækbrød

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:235169035

Hvorfor skal du unbannes?: Jeg vil gerne unbannes, fordi jeg mener det ikke er et fair ban. Mig @Ole Dakøje & @Peter Pinksvin, raider Brandstationen på evocity. Vi går efter bilerne, og en porsche tricycle. Vi skyder dem der er i nærheden af os, og skyder lidt på @sucraM. Marcus, vælger at skyde igen på mig, og dræber mig hvilket er fint nok. Der er så en der kalder case på RDM, og han tager fat i mig, Ole & Peter. Vi snakker lidt i casen, og finder frem til, at @sucraM synes at det er MassRDM, at dræbe 8 personer i et raid. Problemet her, er at mange andre, bare skyder folk uden varsel når de raider.. hvor nogen ikke må. Det giver ikke helt mening. Jeg vil gerne have et Prøve-Unban på 1 uge, og vise, at jeg godt kan finde ud af det. Jeg har forstået det nu, det står bare ikke lige nedskrevet i reglerne.

 

God dag - Kate!

Link til kommentar
Del på andre sites

I raider for at stjæle en cykel, der holder udenfor brandstationen. Problemet er bare at alle dem der er inde i brandstationen skal skydes. Hvis cyklen alligevel holder udenfor hvorfor så ikke skrive carjack når i så gerne vil have den cykel?
Der var jo absolut ingen grund til at skyde, de 10+ mennesker der var inde i brandstationen.

Jeg syntes ikke du skal have unban, men vil dog tage den op med @Mikk og se hvad han syntes.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @sucraM.

 

I slutningen af casen sagde du "Det kan godt være at jeg tager helt fejl, men det kan være sådan" eller noget i den stil. Hvor du siger at du tager fejl.. men, som jeg sagde i går.. gik vi ikke kun efter cyklen, men flere af bilerne. Det fint du tager den med @Mikk, men jeg mener det er en lidt for hård straf, da jeg havde ban 13-14 dage før i 7 dage for RDMx14 (i fængsel).

 

Tænker bare vi venter på hvad @Mikk, siger.. Kan overleve, har bare intet at lave, når jeg ikke kan spille på Sx.

 

- Kate!

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Kate skrev:

Hej @sucraM.

 

I slutningen af casen sagde du "Det kan godt være at jeg tager helt fejl, men det kan være sådan" eller noget i den stil. Hvor du siger at du tager fejl.. men, som jeg sagde i går.. gik vi ikke kun efter cyklen, men flere af bilerne. Det fint du tager den med @Mikk, men jeg mener det er en lidt for hård straf, da jeg havde ban 13-14 dage før i 7 dage for RDMx14 (i fængsel).

 

Tænker bare vi venter på hvad @Mikk, siger.. Kan overleve, har bare intet at lave, når jeg ikke kan spille på Sx.

 

- Kate!

Da vi var så uenige med situationen Sagde "Jeg at det godt kunne være jeg tog fejl, og at du derfor var velkommen til at lave en staffklage/unban request. Jeg sagde aldrig selv at jeg tog fejl, det ville jo ikke give mening.

Du sagde at i Raidede for at stjæle cyklen der holdt på græs-arealet foran brandstationen, i nævnte kun en cykel.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, sucraM skrev:

Da vi var så uenige med situationen Sagde "Jeg at det godt kunne være jeg tog fejl, og at du derfor var velkommen til at lave en staffklage/unban request. Jeg sagde aldrig selv at jeg tog fejl, det ville jo ikke give mening.

Du sagde at i Raidede for at stjæle cyklen der holdt på græs-arealet foran brandstationen, i nævnte kun en cykel.

Mente vi hørte "Det kunne godt være at jeg tager fejl, men sådan er det".. men Nej.. vi gik efter de andre biler.. det sagde jeg ogs'.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.