Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på: Kate


Recommended Posts

Dit in-game navn: Zesty
Spillerens in-game navn: Kate
Dit SteamID: STEAM_0:0:120634250
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:235169035
Tidspunkt for hændelse: 06-07 11:30 eller sådan
Hvilke regler er blevet brudt: RDM, CDM, FailRP,
Hvad skete der: Jeg kommer kørende ned gennem tunnelen ude for byen. Min ven siger at han har repair tool, fordi min bil lige har taget lidt damage. Jeg kører så ind på græsset over til ham,
og så kommer Kate kørende hen til os Han stirer så ud af bilen og begynder at skyde vores biler og os uden grund. og efter det holdte han på vejkanten, og skød på vores biler hver gang vi kom forbi
Beviser:Et clip af det hele: https://medal.tv/clips/27970475/d1337xWYpalB
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Zesty_

 

Kan ikke helt huske episoden. Men mener det var fordi du kørte ind i vores bil flere gange. Du bliver derfor skudt, hvilket er fair nok. Angående CDM, kan jeg ikke se noget CDM, da i har været skide flabet og stået lige ude på vejen, eller sådan man rammer jer. FailRP er der intet af, da der er ikke var noget galt med de andre ting

 

- Kate

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Jeg kan godt se at de skyder din bil, men hvad jeg ikke ved, er om du har provokeret / kørt ind i dem som @Kate også skriver. Folk skyder ofte hinanden fordi de påkøre deres biler eller bliver ved med at irritere hinanden. Du har slet ikke gjort nogle af delene? @Zesty_

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Beetle skrev:

Hej.

Jeg kan godt se at de skyder din bil, men hvad jeg ikke ved, er om du har provokeret / kørt ind i dem som @Kate også skriver. Folk skyder ofte hinanden fordi de påkøre deres biler eller bliver ved med at irritere hinanden. Du har slet ikke gjort nogle af delene? @Zesty_

Jo, han har kørt i Mercedesen op til 10 gange inde for 3 minutter. Da vi skyder ham, er det 2 min efter han sidst kørte ind i os, fordi han kørte væk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er heller ikke okay. Hvis han kører ind i jeres bil, skal i skyde ham lige efter hændelsen (Maks. 20 sec efter) og ikke 2 minutter.

 

Det står også beskrevet i regel 2.11: "Hævn skal ske umiddelbart efter en hændelse. Man må huske hændelser op til fem minutter, men må dog ikke hævne sig. F.eks må en betjent godt huske at du skal arresteres, i op til fem minutter."

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.