Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Rapps


Recommended Posts

Dit in-game navn: Kate

Spillerens in-game navn: Rapps

 

Dit steamID: STEAM_0:0:235169035

Spillerens steamID: STEAM_0:0:424369278

 

Tidspunkt for hændelse: 10:00

Hvilke regler er blevet brudt?: RDA, Failwarrant, FailRP.

 

Hvad skete der: Mig og @MrMikkel står og snakker lidt, om at jeg vil skyde en person. Jeg skyder så personen, når der ingen betjente er. Rapps kommer så over.. og jeg prøver at lyve mig fra det. De har ingen beviser på det var mig der skød, og kan derfor ikke rykke ind efter mig. Rapps vælger at lave en warrant på skud, når de ikke har beviser på det var mig. De forklarer at det var en M14 der skød.. men jeg var ikke den eneste der havde en M14. Young Simon, havde nemlig ogs' en M14.. og kan derfor være 2 af os. De vælger at tage mig, fordi jeg har en.. men snakker ikke med Simon om det.

 

Bevis: image.png.1774458ad14312f18be49a938e83419e.png 

 

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du siger du vil skyde en person,  det er jo imod loven. At MrMikkel griner lidt med er så hvad det er, men han har jo tydeligvis hørt dig sige at du vil skyde en person. Det laver så et politi-raid på dig, og det er som sådan fint nok.

Link til kommentar
Del på andre sites

Men det er stadig ligegyldigt. Der er en betjent der har hørt dig sige at du vil dræbe en person, og det er jo ulovligt. Licens spiller ikke rigtig en rolle i det her. Du er blevet politi-raided fordi at du har sagt du vil skyde en person, det er sådan jeg ser det, og det er også fair nok.

Link til kommentar
Del på andre sites

Træls. Jeg kan ikke rigtig gøre så meget mere herfra, da det åbenlyste er, at du har sagt til en betjent at du vil slå en ihjel.

 

Jeg vil lukke sagen her, såfremt du ikke har mere at tilføje til sagen.

 

Sagen er lukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.