Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Linda


lightergas

Recommended Posts

Dit ingame navn: Pedro Phil
Staff ingame navn: Linda
Dit SteamID: STEAM_0:0:446148560
Staff SteamID: STEAM_0:0:63757183
Forklar situationen: Det starter med at jeg går hen og våbentjekker en gut som der står på fortovet. Da jeg er vagt - og der ikke står noget om at jeg ikke må i vagt-reglerne - så tænkte jeg at det var helt fint. Det var det så åbenbart ikke ifølge Linda. Han mener åbenbart at politi reglen 15.20 også gælder for vagter; Du skal have en god grund til at våbentjekke og der må ikke foretages stikprøver. Dette gælder ikke roadblocks. Jeg spørg så hvordan jeg som en normal spiller skulle kunne vide at den regel åbenbart også gælder for vagter, og så siger han bare at jeg skal se regel 1.3; Det er et krav at gøre brug af sin sunde fornuft. Tænk dig om, det er ikke så svært. Jaer right. Skal jeg nu til at gætte mig til alverdens uskrevne regler? Nå, men jeg tænker så at han ville afslutte den der, men næ nej, jeg bliver satme sendt i jail. Efter at jeg så har stået der og kukkeluret i noget tid, så vælger han så at unjaile mig, og give mig 15 minutters jobban i stedet for
Bevis: Jeg har intet bevis, men gætter da på at Jeres staffs er kompetente nok til at tale sandt (selvom jeg tvivler).

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Pedro, 

 

Jeg havde snakket med nogle højre rankede staff om dette efter jeg havde givet dig job-ban, de mente også at regl 15.20 også gik ud til Vagter, Kan godt lige kontakte @Dynn om han kunne skrive at f.eks "Regl 15.20 gælder også for vagter" inde under Vagt reglerne.

 

Og det at jeg først giver dig jail er en fejl på min side af, det undskylder jeg for.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker da jeg snakkede med @Linda om straffen at jeg må komme med et input

 

straffen du fik var på grundlag at du gik rundt i spawn og random våben tjekkede folk, Linda sendte også et billede hvor du havde tjekket like 10-15 gange inden for kort tid hvilket ikke giver nogen mening 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, malte2505 skrev:

Jeg brød ikke nogen regel = jeg burde ikke få nogen straf (plus, en vagt kan ikke arrestere/give folk bøder).

Jeg siger bare at Linda ikke burde have givet mig nogen straf for at bryde en regel som der ikke eksistere.

Prøv lige at læs det @Jenss skriver.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Jeg kan godt se din pointe malte, at hvis det ikke står i reglerne, burde du ikke blive straffet for det. Dog synes jeg, vurderet ud fra dine antal timer på serveren og din sunde fornuft, at det burde give fint mening, at man ikke våbentjekker tilfældige folk i spawn, bare fordi man har muligheden for det. Det vil give mening, hvis du våbentjekkede folk der gik ind i en gunshop, som du var vagt for.

 

10-15 gange er ret meget, kunne forstå hvis du have gjort det et par gange, så burde du nok ikke være straffet for det, men det er ikke tilfældet.

Jeg har oprettet en regel under vagtregler, for at undgå yderligere forvirring på et senere tidspunkt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.