Hop til indhold
Stavox

Rejse destinationer


Andrew,

Recommended Posts

Nu da jeg overvejer at tage min mor på ferie (som den gode søn jeg er) - så er jeg lidt i tvivl om hvilket sted jeg skal tage hende hen, så jeg ville spørge jer om nogle gode og hyggelige steder som i kender, som kunne være fede at tage hen til.

 

Tak på forhånd.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Vndre skrev:

Nu da jeg overvejer at tage min mor på ferie (som den gode søn jeg er) - så er jeg lidt i tvivl om hvilket sted jeg skal tage hende hen, så jeg ville spørge jer om nogle gode og hyggelige steder som i kender, som kunne være fede at tage hen til.

 

Tak på forhånd.

En nudiststrand i Kazakhstan

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Sidste år var min mor og jeg i New York, det var både fedt og hyggeligt.

Der er jo alle de steder man ser i film. Dog koster det en del penge... For at spare nogle penge brugte vi Airbnb hvor vi så boede ved en privat person 🙂

 

Vis du/i har penge til det vil jeg stærkt anbefale det ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Polle skrev:

kan jeg umiddelbart ikke lige huske. men du skal være 25 år for at leje bil i spanien, er du det?

Hvem har dog bildt dig det ind? Jeg lejede bil i Malaga for to uger siden uden problemer, blev endda opgraderet fra en Vw Polo til en Bmw x1, og jeg er ikke engang fyldt 21 endnu.
image.thumb.png.24779413553d1a37dcc77d66657be15c.png

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Greenberg skrev:

Hvem har dog bildt dig det ind? Jeg lejede bil i Malaga for to uger siden uden problemer, blev endda opgraderet fra en Vw Polo til en Bmw x1, og jeg er ikke engang fyldt 21 endnu.

Mindes bare min mor har haft det sagt til mig. Husker sikkert forkert.

8 timer siden, Lund skrev:

Priser?

3500 for en uge uden slutrengøring. Men mine forældre vil ikke leje ud til folk som er under 25.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.