Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bil må bruges som våben


Metro

Recommended Posts

15 timer siden, MicGirl skrev:

Hvis det skulle blive til en ting må man ikke bare køre betjente over med din bil.

Altså som i slet ikke? eller som i du ikke bare må pløje dem ned? Fordi føler allerede nu at det et problem med at betjente løber ud foran din bil for at stoppe den..

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, lixtyy skrev:

Altså som i slet ikke? eller som i du ikke bare må pløje dem ned? Fordi føler allerede nu at det et problem med at betjente løber ud foran din bil for at stoppe den..

Hvis du flygter fra politiet og de bevidst går ind foran dig midt på vejen fx. må du godt bare køre dem ned, eller hvis du bliver stoppet og en betjent stiller sig lige foran din bil må du også godt køre ham ned. De skal jo ikke bare kunne stille sig foran dig og så tro: "Nå, nu må han ikke flygte".

 

Men det jeg mente var at hvis dette forslag skulle blive "godtaget" så syntes jeg ikke du må bruge din bil ligesom et våben, altså du må ikke bare smadre politiet ned bare fordi de er efter dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette er bestemt ikke et dårligt forslag.

Men hvis det skal ind, skal der nogle markante ændringer til hvordan biler fungere. Det er jo på ingen måde fair at hvis du skyder på en bil, så kan personen der sidder inde i bilen have 2500+ liv og en bil der dræber dig, første gang du bliver ramt. Bilen bliver jo næsten til en tank.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

+1 Når jeg sidder og spiller på min kartoffel stationær lagger man sku lidt når der et gang på 7 personer der smadre dig i gulvet med m14 og alle de effekter flyver jeg jo rundt med lag spikes i min r32, så hvis man lige kunne lærer præcision i bilen kunne sku være meget fedt lige at meje dem ned med 120km/t.... 

 

Et andet punkt ville være folk som tuder host* 12 year host*  som siger de ikke gjorde noget og bare blev cdm`et.. Så en lille stigning på Cdm case skalaen, og en kæmpe stigning i i folk der tuder... 

 

Og det sidste er at folk der opgradere deres bil til en tank på stoffer får en kæmpe fordel når man måske som hitman vil dræbe personen, lad os sige jeg er hitman og vil dræbe dig @Metro.. Du kører rundt i en Range Rover med 2500 liv, det ville tage en evighed, men det ville sku være sjov at jagte dig i et par timer med en lille ACR, og det tidspunkt jeg træder ud af bilen kan du kneppe NOS pedalen i bund og smadre mig i jorden uden du overhovedet mister liv el. Armor (kommer også an på hvordan du kører med NOS) Syntes det er en fornuftigt ide men der skal være nogle stramme regler i forhold til det.

 

 

// - @Rusty - \\

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.