Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request


Swrek

Recommended Posts

Dit in-game navn: Swrek
Spillerens in-game navn:Mayan. scrl/Scaled
Dit SteamID:STEAM_0:1:233721151
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:35843484-STEAM_0:0:50236723-kan ikke skaffe Scaled id-
Tidspunkt for hændelse:00:40-00:55
Hvilke regler er blevet brudt:1.3-1.4. SLetter ikke base efter raid
Hvad skete der: Plantorama raider Gamesense (raid af gården) vi overtager derefter gården og så venter vi på de sletter basen. De vælger så ikke at slette basen og beholder den oppe selvom vi (Plantorama) ejer gården. Det starter med Scaled har basen oppe i noget tid og så derefter smider scrl sin base op. Jeg bliver så mugget og dropper først 500kr og derefter 4500 indenfor 15 sek, de vælger dog alligevel at skyde mig. 
Beviser: Rdm efter mug https://medal.tv/clips/27583020/tIxDtI36EBce. Video på de har deres base oppe efter de er blevet raidet, og mistet gården.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Bare så vi har det på det rene skiftede jeg navn fra Scaled til scrl, så det er altså kun mig og Mayan.

Og så vil jeg også gerne lige tilføje, at vi alle blev groft tilsvinet, truet med at de vil hacke sig til vores adresse, osv.

 

0414621bb8fe0eb782f2b846947a0d32.png

3203b6bc6282b2e52b7b925a636d345c.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Scaled grunden til vi snakker ekstremt grimt er fordi DU ikke sletter dine base efter vi har overtaget stedet. Der gik mere end 15 min uden du slettede din base. Så det da klar vi bliver irriteret når du vælger at ødelægge rp fuldstændigt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

At Mayan ikke havde set du havde droppet dine 500kr er selvfølgelig uheldigt. På den anden side, vil jeg også sige, at det er rimelig dumt at du dropper 500kr, og ikke dropper de penge han beder dig om. Det virker lidt som om du er ude på at provokere ham. At Scaled ikke vælger at slette sin base er selvfølgelig ikke i orden. Hvis der er en der ejer nogle meth-steder, så skal personen selvfølgelig slette sin base hvis han ikke ejer grunden.

 

Det sprogbrug i har inde på serveren er overhovedet ikke tolereret på nogle måder, og det tror udmærket også godt i ved, da det er et brud på reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis folk ikke har mere at tilføje til sagen, så tænker jeg at der sker følgende: Jeg tager fat i Scaled og får ham forklaret at han skal slette basen når han ikke ejer stedet. Jeg kommer til at give Hacker en straf for at have det sprogbrug som han har haft, da det på ingen måde er i orden at han truer folk. Du Swrek, du får en advarsel for det sprogbrug, og så håber jeg inderligt at det ikke kommer til at ske igen.

 

Fortsat god dag!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.