Hop til indhold
Stavox
Vndre

Nogle billeder jeg tog i Forza Horizon 4!

Recommended Posts

Det er ikke kun om dine camera settings, hvis du skal tage ordentlige billeder skal du også have settings højt oppe.

9b3f5027e97096cd0790ee0115628789.jpga4736a91fd14506a46a27226890eaba7.jpg9a706da1777b35c823211dd243744309.jpg

11 minutter siden, Tyndfed skrev:

Det er ikke kun om dine camera settings, hvis du skal tage ordentlige billeder skal du også have settings højt oppe.

skudud stabox der myrder mine billeders kvalitet

• +Rep 1
  • Kreativt 2
  • Brugbart 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 timer siden, Tyndfed skrev:

9b3f5027e97096cd0790ee0115628789.jpga4736a91fd14506a46a27226890eaba7.jpg9a706da1777b35c823211dd243744309.jpg

Skulle meget gerne mene at mine settings i på det højeste, ihverfald sidst jeg tjekkede, fordi ja det ser meget bedre ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 timer siden, Tyndfed skrev:

Lol mine settings er helt oppe men syntes stadig ikke at det er god kvalitet

Har jeg fikset den? ved ikke om kvaliteten er god?

f6a4c0fe679be03f614b6ecb20a3b3d0.jpg
https://gyazo.com/f6a4c0fe679be03f614b6ecb20a3b3d0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
12 minutter siden, Polle skrev:

Er forza horizon værd at købe?🤔

Nu kender jeg ikke release daten på det næste Forza Horizon, regner måske med at det kommer en eller to E3's fremme, men lige nu ville jeg sige køb det, da der alligevel kommer til at være mange der spiller det osv. selv når det nye kommer ud. Du kan få standard edition til under 300 kroner på cdkey og lignende, jeg har dog deluxe edition man kan få til 450? kroner som tilføjer en masse, som giver en god start.

Hurtigt tip, klar Forzathon missionerne hver uge.

• +Rep 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 timer siden, Polle skrev:

Er forza horizon værd at købe?🤔

Hvis du har nogen du kan spille med ellers nej. Jeg havde det ret sjovt... Indtil jeg havde stort set alle biler, 200+ mil til overs og det der svarer til level 4-500 stykker.

FH4 er virkelig worth hvis du har venner at lave diverse små "gamemodes" med som Infected, Hide N' Seek, Diverse challenges I nu finder på, hvem der kan lave de fedeste designs/tunes og mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, Kaistar skrev:

Mums. Jeg klager da ikke over den nye Zenvo ❤️

https://imgur.com/a/TKxPraZ

Ja, den er rimelig fed. Tænker dog at den bliver ligesom Bugatti Chironen, Rimac C_two og en masse andre biler, den bliver rare og koster meget på AH, dog kører ingen i den. Med mindre den kan noget sinddsygt i S2 class, ser jeg den ikke som speciel. Det eneste fede ved den er, at det er en Zenvo og spoileren kan bevæge sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, Tyndfed skrev:

Ja, den er rimelig fed. Tænker dog at den bliver ligesom Bugatti Chironen, Rimac C_two og en masse andre biler, den bliver rare og koster meget på AH, dog kører ingen i den. Med mindre den kan noget sinddsygt i S2 class, ser jeg den ikke som speciel. Det eneste fede ved den er, at det er en Zenvo og spoileren kan bevæge sig.

Helt enig. Men det er da ikke fordi den ser specielt dårlig ud. Dog ret træls med at den godt kan mangle bare en smule traction når man tænker på den massive spoiler den har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
39 minutter siden, Kaistar skrev:

Helt enig. Men det er da ikke fordi den ser specielt dårlig ud. Dog ret træls med at den godt kan mangle bare en smule traction når man tænker på den massive spoiler den har.

Argh, tror ikke den mangler traction. Den er vel baghjulstrukken og har 1200 heste, så traction burde den have rigeligt af, am i right?

• +Rep 1
  • Sjovt 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites