Hop til indhold
Stavox

[Solved] Boris Димитри


MarcusDK

Recommended Posts

Dit ingame navn: ItsMarcus
Staff ingame navn: Boris Димитри

Dit SteamID: STEAM_0:0:213092752

Staff SteamID: STEAM_0:0:86098035
Forklar situationen: 

jeg bliver lige plusliget random arested af Torben hvor jeg fløgted som jeg ikke gjore han siger ikke jeg skal stoppe hvor han bare siger det over discord jeg ved man ikke må gå efter det så det gør jeg ikke hvor jeg så løber ind i et hus hvor jeg bliver arested af torben det caller jeg så på hvor jenss tager cass uden at gør noget så caller jeg igen hvor jeg siger jeg bliver rdaet og taze abuset så får jeg jail for at spilde hans tid jeg fatter det ikke
Bevis:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @MarcusDK

Sagen er, at du vælger at calle præcis den samme case lige efter at du har taget den med @Jenss. Jeg vælger så at give dig et jail på 300 sekunder det er spild af vores til at tage den samme case flere gange i streg. 

Hvis du mener, at du er blevet uretfærdig behandlet i case skal du være super velkommen til at komme ind i support. Jailet var ligeså meget en re-minder på det jeg lige har forklaret end en straf.

Hvis du har yderligere du vil snakke med mig om så sidder jeg på SX Discord.

 

-Bedste hilsner Boris

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.