Hop til indhold
Stavox

[Solved] Krukke Forslag


Andrew,

Recommended Posts

En fed ting at få tilføjet kunne være at få muligheden om at klikke 'F2' på krukkerne og så have en knap, hvor der står: "Fjern Jord" - Så istedet for at du skal skyde krukkerne hvis nu du propper det forkerte jord i, så har du muligheden for at fjerne det andet jord fra krukkerne.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Vndre skrev:

En fed ting at få tilføjet kunne være at få muligheden om at klikke 'F2' på krukkerne og så have en knap, hvor der står: "Fjern Jord" - Så istedet for at du skal skyde krukkerne hvis nu du propper det forkerte jord i, så har du muligheden for at fjerne det andet jord fra krukkerne.
 

Jaaaa, jeg kvajede mig sku ligeeeeeee lidt. 
 

Syntes det er et godt forslag da jeg har stået i denne situation, det var godt nok ærgeligt at vi mistede pengene, sket er sket. Men syntes det kunne være en fed opdatering til krukkerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Kim Karsten skrev:

Jaaaa, jeg kvajede mig sku ligeeeeeee lidt. 
 

Syntes det er et godt forslag da jeg har stået i denne situation, det var godt nok ærgeligt at vi mistede pengene, sket er sket. Men syntes det kunne være en fed opdatering til krukkerne.

Fik faktisk idéen, fordi jeg hørte om hvad der skete der igår.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.