Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Tax

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:524508041 Her er min Steam profil hvis i også ville få brug for den https://steamcommunity.com/profiles/76561199009281810/

Hvorfor skal du unbannes:  Fordi jeg har fortrudt det jeg har gjort som fik mig bannet kort fortalt rdmet fordi mig og nogle venner kedet ogs...

så jeg vil rigtigt gerne unbannes fordi jeg har fundet lysten i gmod efter lang tid igen, jeg ser også mange af mine venner spille inde på jeres server og så kan man jo godt føle sig lidt udenfor når man er den eneste som har ban, jeg vil trods alt bare ind og lave noget godt rp igen som jeg også gjorde før jeg blev bannet, jeg kender alle de basice regler (pga fivem og gmod)...

 

Jeg håber i vil Acceptere min unban ansøgning og Forsæt en god aften -Tax

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Tax.

Mange gange undskyld for ventetiden, men mig og Matti har haft byttet navne og derfor står der at det var Matti der havde banned dig.

 

Hvordan kan jeg være sikker på at du ikke begynder på at mass rdm igen?

 

Mvh Jaxu

Link til kommentar
Del på andre sites

@Jaxu Jeg vil gerne ind og lave noget godt rp og møde nogle flinke mennesker og har det sjovt derinde uden at bryde nogle regler. Så derfor tænker jeg at du kan være sikker på at jeg ikke lave det samme lort igen 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.