Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Twinkels

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:109600866

Hvorfor skal du unbannes: Hej, jeg forstår ikke hvorfor jeg er blevet bannet, jeg er blevet bannet for cheats, men på hvilket tidspunkt har jeg brugt cheats på serveren? 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis i har øjne burde i lægge mærke til at jeg kun ved hvor i er når i begynder at spray igennem muren, så når i sprayer igennem muren ved jeg okay jeg skal skyde der cirka, så jeg er altså blevet false bannet....

"Og i burde nok også lige kigge efter om jeg bare sprayer dig direkte igennem muren som en cheater nok ville gøre" Jeg ved jo ikke hvor du er derfor random sprayer jeg. Og derfor venter jeg også på at i skyder igennem muren fordi så kan jeg skyde i et område og ramme, nogle gange skal det lige tilføjes. Men det er jo ikke altid at jeg rammer fordi man kan sagtens sidde oppe på et prop eller et eller andet, også kan jeg jo ikke altid bruge min måde...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvem der skød igennem loftet, men det har ikke været mig, og jeg synes da ikke at der okay, at man bliver false bannet over 12 årig børn græder fordi at man skyder igennem en mur når de skyder igennem den selv? Altså Det er jo helt dumt at i ikke selv kan se det, altså jeg ved jo ikke hvor de er før de skyder igennem muren og derfor snyder jeg jo ikke fordi de skyder igennem en mur, også skyder jeg bare tilbage, nogle gange rammer jeg nogen gange rammer jeg ikke så det helt åndsvagt, og nej jeg 2 tappede ikke en i hovedet, jeg sidder ned og spammer min skyd knap med en m14 fordi så er den mere præcis, så altså det er jo ikke okay at jeg er blevet bannet fordi der er jo ingen beviser, og jeg sidder jo ikke og snyder det nok det dummeste jeg har hørt, udover 12 årig børn der græder fordi at de skyder igennem en mur og jeg skyder tilbage......

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.