Hop til indhold
Stavox
xKow

Steam Summer Sale spil

Recommended Posts

Hey, hvilke spil køber i (hvis i køber noget) nu her når der er tilbud på en masse spil på steam? 

Og husk hvis i køber noget får i nogle points som i kan bruge i den shop som det vist skulle blive her resten af året.

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, Monada skrev:

Jeg køber sea of thieves. - man sparer jo 5$ ved køb af spil der er 30$+

Hey! Jeg har altså brugt "Xbox game pass (Beta)" det fungerer utroligt godt, og koster kun 10kr - for den første måned. Du får Sea of thieves, og alle mulige andre fede spil med. 

https://www.xbox.com/da-DK/xbox-game-pass/pc-games

• +Rep 2
  • Brugbart 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tænkt mig at købe Detroit: Become Human, efter at det fornyeligt lige er kommet til steam.

Og så lidt andre småting, så som UBOAT og f.eks soundpad, så jeg kan mic spam nu. 😉

Hvad syntes folk enlig om det point system de har her under salget?, de er i hvert fald bedre end sidste år, hvor det gik fuldstændig i hat og brille.

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 26/06/2020 den 7:30 AM , Monada skrev:

Jeg køber sea of thieves. - man sparer jo 5$ ved køb af spil der er 30$+

Hvis du kun sparer 5$ tror jeg det er billigere at købe på G2A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
24 minutter siden, Polle skrev:

Wimblim og jeg har længe ledt efter et co-op spil som tager tid og man kan bruge tid i. Nogle forslag?

Satisfactory, der er kommet en masse nye opdateringer, jeg ville gerne spille det med green, men han gider mig vidst ikke, aske er i Tyskland. Men i kan købe det? Og så skriv lige

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, Polle skrev:

Wimblim og jeg har længe ledt efter et co-op spil som tager tid og man kan bruge tid i. Nogle forslag?

Portal 2 hvis i ikke allerede har spillet det.

• +Rep 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt gang beasts og pc building simulator, men jeg gjorde det kun for at få 500 point, så jeg kunne få en animeret baggrund også valgte jeg bare at købe 2 spil på min wishlist.

• Sjovt 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 29/06/2020 den 10:47 PM , Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg har tænkt mig at købe Detroit: Become Human, efter at det fornyeligt lige er kommet til steam.

Og så lidt andre småting, så som UBOAT og f.eks soundpad, så jeg kan mic spam nu. 😉

Hvad syntes folk enlig om det point system de har her under salget?, de er i hvert fald bedre end sidste år, hvor det gik fuldstændig i hat og brille.

Det er et gammelt spil bare crack det

• Sjovt 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 26/6/2020 den 9:48 AM , DEAGLEMEISTER skrev:

Hey! Jeg har altså brugt "Xbox game pass (Beta)" det fungerer utroligt godt, og koster kun 10kr - for den første måned. Du får Sea of thieves, og alle mulige andre fede spil med. 

https://www.xbox.com/da-DK/xbox-game-pass/pc-games

Så skal man jo fortsat betale for at beholde det

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 timer siden, Maloni skrev:

Så skal man jo fortsat betale for at beholde det

Jo selvfølgelig, men det koster kun 33,- kr om måneden. Man kan jo lige afprøve spillet inden man køber. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, DEAGLEMEISTER skrev:

Jo selvfølgelig, men det koster kun 33,- kr om måneden. Man kan jo lige afprøve spillet inden man køber. 

Det svarer til en durum

• Sødt 2
  • Sjovt 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites