Hop til indhold
Stavox

Steam Summer Sale spil


xkow

Recommended Posts

Hey, hvilke spil køber i (hvis i køber noget) nu her når der er tilbud på en masse spil på steam? 

 

Og husk hvis i køber noget får i nogle points som i kan bruge i den shop som det vist skulle blive her resten af året.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har tænkt mig at købe Detroit: Become Human, efter at det fornyeligt lige er kommet til steam.

Og så lidt andre småting, så som UBOAT og f.eks soundpad, så jeg kan mic spam nu. 😉

Hvad syntes folk enlig om det point system de har her under salget?, de er i hvert fald bedre end sidste år, hvor det gik fuldstændig i hat og brille.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Polle skrev:

Wimblim og jeg har længe ledt efter et co-op spil som tager tid og man kan bruge tid i. Nogle forslag?

Satisfactory, der er kommet en masse nye opdateringer, jeg ville gerne spille det med green, men han gider mig vidst ikke, aske er i Tyskland. Men i kan købe det? Og så skriv lige

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/06/2020 den 10:47 PM , Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg har tænkt mig at købe Detroit: Become Human, efter at det fornyeligt lige er kommet til steam.

Og så lidt andre småting, så som UBOAT og f.eks soundpad, så jeg kan mic spam nu. 😉

Hvad syntes folk enlig om det point system de har her under salget?, de er i hvert fald bedre end sidste år, hvor det gik fuldstændig i hat og brille.

Det er et gammelt spil bare crack det

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.