Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Ashakir Jammal


WELSCH

Recommended Posts

Dit in-game navn:
WELSCH

Spillerens in-game navn:
Ashakir Jammal

Dit SteamID:
STEAM_0:1:80709955

Spillerens SteamID:
STEAM_0:0:55920339

Tidspunkt for hændelse:
Cirka kl. 01:15 - 01:17 (kan også ses oppe i højre hjørne på klippene)

Hvad skete der:
Abdul Jammal  rendte rundt og propabusede, failrp'ede, trollede, physgunabusede osv. Og Ashakir Jammal hjalp ham hen til os flere gange på trods af at han så hvordan han første gang smadrede en prop ind i min vens bil. Begge gange skete inden for 2 minutter og det er derfor åbenlyst at Ashakir med vilje har valgt at køre ham hen til os så han kunne fortsætte sin abuse.

Beviser:
JEG ANBEFALER KRAFTIGT AT SKRUE NED HVIS I VÆRDSÆTTER JERES ØRER DA MIN MIC KAN VÆRE EN SMULE EARRAPE PÅ OPTAGELSER, beklager iøvrigt resolutionen er fucked
Klip 1: 


Klip 2:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej!

 

Efter som Ashakir Jammal assistere Abdul, i at propabuse, skal han naturligvis også have en straf.

Jeg har valgt at banne ham i en dag, for at hjælpe Abdul med at komme hen til jer og proppushe jer.

 

Hav en god aften!

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.