Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Hardy Halmballe


MrMikkel

Recommended Posts

Dit in-game navn: MrMikkel

Spillerens in-game navn: Hardy Halmballe

Dit SteamID: STEAM_0:0:64590839

Spillerens SteamID: STEAM_0:1:428932362

Tidspunkt for hændelse:8:30 til 8:40

Hvilke regler er blevet brudt: NLR+ CDM

Hvad skete der: Jeg og en ven var igang med at raid ham, vi går så ind og skyder ham og imens vi er på vej ud kommer han tilbage med en gun og skyder mig. min ven for dog dræbt ham men han løber tilbage. lidt efter vi var færdige køre han så ind i os vi skyder hans bil han køre lidt væk og kommer tilbage og køre mig og min ven ned.

Beviser: 

Og inden i skriver jeg også går ud af RP vil jeg mene der ikke er noget RP i det han kommer tilbage efter han er død...

 

rp_evocity_sx_v110154.jpg

rp_evocity_sx_v110153.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MrMikkel. 
Som man kan se på videoen kører han dig tydeligvis ned med vilje, og det vil han modtage en passende straf for.

Angående NLR bruddet så skal jeg lige spørge HOS om nogle logs fra tidspunktet, da der kun er video af ham der skyder dig og ikke dig der skyder ham. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.