Hop til indhold
Stavox

Hvornår slutter jeres sommerferie?


Andrew,

Recommended Posts

52 minutter siden, Tyndfed skrev:

Same, begynder dog på kørekort en enkelt dag efter jeg er begyndt i 9. klasse.

 

Jeg tilmeldte mig knallertkørekort i omkring midten af 1.g - Dog skulle man først have noget førstehjælp jeg ikke havde tid til at deltage til, så jeg valgte bare at skrotte idéen. En uge efter jeg havde opgivet håbet om at blive en rigtigt knallert Brian ligesom top mand @Scaled, så ringede de til mig og spurgte og jeg stadig var interesseret, jeg svarede derefter ja og glemte at møde op til det. Nu er jeg bare en ung hustler på en grå cykel fra THansen.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Bims skrev:

 

Jeg tilmeldte mig knallertkørekort i omkring midten af 1.g - Dog skulle man først have noget førstehjælp jeg ikke havde tid til at deltage til, så jeg valgte bare at skrotte idéen. En uge efter jeg havde opgivet håbet om at blive en rigtigt knallert Brian ligesom top mand @Scaled, så ringede de til mig og spurgte og jeg stadig var interesseret, jeg svarede derefter ja og glemte at møde op til det. Nu er jeg bare en ung hustler på en grå cykel fra THansen.

Fik bil kørekort før mit knallert...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.