Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Mountain Lion


Fritix

Recommended Posts

Dit in-game navn: Fritix 
Spillerens in-game navn: Mountain Lion 
Dit SteamID: STEAM_0:0:87590189 
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:147728714Tidspunkt for hændelse: Hvilke regler er blevet brudt: CDMNLRHvad skete der:  
Beviser: 

 


 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit in-game navn: Fritix

Spillerens in-game navn: Mountain Lion

Dit SteamID: STEAM_0:0:87590189

Spillerens SteamID: STEAM_0:1:147728714

Tidspunkt for hændelse: 12:00 22/6

Hvilke regler er blevet brudt: Han har brudt NLR og CDM, jeg har ikke bevis på NLR brud, "men da jeg stoppede optagelse tog han fat i bilen og gav slip igen".

Hvad skete der: Det der skete var at Mountain Lion kom kørende i høj fart gennem byen, da han drejet lige forbi tankstationen og brasede direkte ind i Dansk bank (gentagende gange).
Poulson, som bor i Dansk bank sammen med nogle andre kommer så hen for at tjekke hvad der sker, da Mountion lion havde kørt ind i Dansk bank. Derefter kører han ned til PD og
laver en stor U-vending og har fuld fart med sin bil tilbage mod Poulsen og jeg, som står på fortovet. Da han så kørte tilbage misede han så og prøver så igen at køre os ned,
selvom vi står på fortovet. Mountion lion køre så mig ned, og prøver os at dræbe Poulson, men mislykkede. Poulson begynder så at skyde på bilen og dræber Mountion Lion.






Den lod mig ikke rette opslaget så bliver lige nød til at skrive det hernede, håber det er okay?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.