Hop til indhold
Stavox

Sidste skoledag


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

mig og 5 af mine kammerater har sådan nogle 80er træningsdragt fætre på med nogle ordentlige par gangster solbriller

 

der kan selvfølgelig også være 2 af mig i mine bukser fordi jeg er sådan en motherfucker tynd pind

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Scaled skrev:

mig og 5 af mine kammerater har sådan nogle 80er træningsdragt fætre på med nogle ordentlige par gangster solbriller

 

der kan selvfølgelig også være 2 af mig i mine bukser fordi jeg er sådan en motherfucker tynd pind

Troede du skulle være brian 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tilbage i 2018, hvor jeg havde sidste skoledag.

Havde jeg taget et gorilla kostume på -> https://www.partyking.dk

 

og udover det traditionelle med at man kaster karameller, så havde jeg også sørget for at tømme vores "Dagli brugs" for bananer.

Så jeg ende med at kaste karameller og give bananer til folk.

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Else skrev:

Forvirret. Blå Mandag bliver da afholdt efter ens konfirmation og ikke sidste skoledag ? 😄

 

Lige præcis. Vi kastede ihvertfald karameller Blå Mandag, også havde vi tovtræk, fodbold osv sidste skoledag.

Link til kommentar
Del på andre sites

der er stadig 1 år til jeg har sidste skoledag

ved sgu ikke, vi er nogen bare gutter der tænker på at være en pik
cba518b9374167f85bc83065c07c175b.png
mest fordi det er ser fucking hakket ud, at komme løbende i sådan kostume.

men som sagt, der er stadig 1 år, måske ændre det sig. Scaleds udklædning lyder også ret nice

Link til kommentar
Del på andre sites

Er godt klar over, at der er stor forskel på studenterkørsel og sidste skoledag, men hele den studenterkørselsdebat har egentligt bare bevist, at hvis man klager nok, får man til sidst sin vilje. Konfirmanderne måtte vente, 9. klasserne måtte vente, men studenterne fik lov - giver ingen mening for mig ihvertfald. Vi fik dog alligevel sidste skoledag på vores skole, men det er godt nok på kompromis i forhold til hvordan det skulle have været. Ærgrer mig på dem der ikke fejrer sidste skoledags vegne.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Scaled skrev:

Er godt klar over, at der er stor forskel på studenterkørsel og sidste skoledag, men hele den studenterkørselsdebat har egentligt bare bevist, at hvis man klager nok, får man til sidst sin vilje. Konfirmanderne måtte vente, 9. klasserne måtte vente, men studenterne fik lov - giver ingen mening for mig ihvertfald.

Det er så dumt at vi på 9. årgang ikke måtte brugen dagen sammen, vi skulle vente til efter skole med at få taget en foto sammen.....

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.