Hop til indhold
Stavox

[Solved] BanRequest: Støvsuger


Oberst

Recommended Posts

Dit in-game navn: MRCorn
Spillerens in-game navn: Støvsuger
Dit SteamID:STEAM_0:1:156915526
Spillerens SteamID:STEAM_0:0:163441724
Tidspunkt for hændelse:20-20.30
Hvilke regler er blevet brudt: Grimt sprog
Hvad skete der: det hele starter med at støvsuger skriver i ooc at politiet er "rasist", jeg skriver så "*racist* i ooc, bagefter begynder han så at svine mig til sammen med nogle andre.
Beviser: 

rp_rockford_sx_v40004.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Lille Sven skrev:

Hvorfor kalder du ikke admin så?

det er et godt sprøgsmål, jeg havde ikke lige tid til at vente på admins, hvis nu ventetiden skulle være for høj, siden der kun var 2 admins på. og generalt syntes jeg det var bedre at tage den over forum, istedet på at spilde en admins tid med et mindre problem, så de havde mere tid til rda, rdm's osv.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lille Sven skrev:

Men du tog stadig din tid for at skrive denne her tråd lol

ja for så var jeg nærmest sikker på hvor langtid det ville tag at lave en tråd, men jeg ved ikke hvor lang tid en case tager -_-

og hvad har du egentlig noget at gøre med denne tråd?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @MRCorn

Som jeg kan se på dine billeder, tænker jeg ikke at spilleren skal have en straf. @støvsuger skal selvfølgelig ikke snakke grimt til spillere fremover.

 

Tak for din klage!

// Rasmusss

 

Hvis du har spørgsmål angående din ban-request kan du kontakte mig over dm's her på forum.

 

@Lille Sven du bedes lade vær med at kommentere på ban-request's som ikke omhandler dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.