Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Deagle mester


Deagle Mester

Recommended Posts

SteamID: steam_0:1:158268564


Hvorfor skal du unbannes: hej det starter ud med at mig og 2 andre køre rundt og så vælger en af mine venner og snakke grimt til politi han siger noget i stil med "du lugter af pik" "du lugter" og spytter på ham betjenten vælger så og give ham en bøde så køre vi videre og så CA 5 minutter senere kommer betjenten hen til mig og arrester mig for "du snakker grimt til politiet + betaler ikke bøder" derefter vælger jeg så og kalder jeg Case for RDA sår kommer "Rasmusss" jeg siger til ham at jeg bliver arrested for at snakke grimt til politiet og ikke betale bøder så bliver jeg tp.et op på danske bank og så siger Rasmusss til betjenten at han ikke har givet mig en bøde og så kommer betjenten med en video hvor "jeg" snakker grimt til politiet og "jeg" sår mener jeg min ven og vis jeg endeligt har snakket grimt så var det ikke til betjenten men mine ven og sår slutter Rasmusss casen med at sige til betjent nå du har video kalder du case så kommer Rasmusss hen til mig og siger "du har snakket grimt" og ja det kan da godt være jeg har snakket grimt men ikke til betjenten det var til min ven og hvis i siger der er video på at jeg har snakket grimt til ham sår vil jeg gerne se det

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.