Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Banned for noget som ikke står i reglerne


N Kiel

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:162597813

 

Hvorfor jeg skal unbannes:

Vi lavede en base som nåede op til "admin taget" hvor vi købte printere og hyggede os lidt.

Det skal lige siges der står intet i reglerne om et admin tag. Vi sad og snakkede indtil der

kom en admin op og skød vores printere. Han skød vores printere som vi har brugt ing penge

på. Vi har brugt spilletid på serveren for at kunne få de penge også kaster han dem ud af vinduet.

Efter det tager han fat i mig og satte mig ned på jorden. Vores base var der stadig så jeg gik ind i

den for at komme op og snakke med ham. Jeg når ikke at sige noget før han har sat mig ned på

jorden. Jeg prøver at komme op til ham igen for at få pengene tilbage som han har brutalt skudt 

med et våben. Han tager fat i mig og denne gang får jeg faktisk lov til at være på taget. Denne gang

snakker han faktisk også til mig. Det bare ikke lige det ord jeg troede der kom ud. "Du får ban i en dag

for prop push". Jeg prøver at forklare mig selv men han banner mig. Jeg var nød til at prop pushe 

mig selv op på taget for at konfrontere ham om hans afskyelige gerninger mod aktive spillere

på stavox serveren. 

 

Jeg synes i kan være mere tydelige i reglerne end "brug din sunde fornuft" - §1.3. Jeg push pushede

mig selv i selvforsvar for at få mine printer tilbage. Jeg vil gerne blive unbanned og få cirka 10 000 kr.

Så er det fair. Tak.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @N Kiel,  jeg undskylder det sene svar...

 

Det hele starter ud med jeg tager en case.

Jeg vælger så at tage personen jeg var i case med op på staff taget. Da jeg kommer der op ser jeg så GaxerDK være oppe på staff taget med 8 printere, jeg vælger efter at tage ham ned og skyde printerne.
Jeg skyder printerne fordi at der ikke var en mulighed for at komme op på staff taget. Og der var ikke en base oppe på taget? Det eneste der var der oppe var en enkelt prop, der lå imellem jeres printere.
Efter jeg tog GaxerDK ned fortsætter jeg så casen. Jeg opdager så at du sidder og gemmer dig oppe på staff taget, hvor jeg så hiver dig ned på jorden efter og siger du ikke skal være der oppe.

 

GaxerDK spawner så en kran for at komme op på staff taget, jeg siger så at han skal fjerne den og tager ham derefter ned endnu engang. Idet jeg tager ham ned ser jeg dig komme flyvene op på en prop.


Du var meget useriøs og såvidt jeg husker hoppede du også ned fra taget. Jeg tager dig så op igen hvor du så siger "Kan du ikke banne mig imens jeg flyver", fordi du stod på det usynlige gulv. Og så bannede jeg dig.

 

Istedet for at propfly op på taget kunne du jo bare skrive en PM, og så skulle jeg nok have svaret dig.
 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.