Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Zacross

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:188042560

Hvorfor skal du unbannes: Nu har jeg haft ban i rimelig lang tid. Det betyder selvfølgelig, at jeg virkelig har fået tænkt, over hvad jeg har gjort. Det var rigtig rigtig dumt af mig, og jeg er virkelig ked af det. Vi sad nogle gutter, og vi kedet os en del, Vi begyndt så, at hype hinanden mere og mere op, hvem der turde, at sende et navn. Jeg valgte, så at sende det navn, og jeg vidste ikke, at det var så alvorligt. Jeg fortryder det virkelig. Jeg håber, at jeg kan få sidste chance, for jeg svaner virkelig, at spille inde på stavox. Jeg brænder virkelig for det. mvh Zacros  (Stil gerne spørgsmål)

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, @Zacross.

 

Det gør mig glad at se du gerne ville spille på serveren igen. Det er også fedt at se du kan se hvad du har gjort forkert.

 

Start: 

Jamen det startet med at. Inden alt det her med at han skrev et staff navn i ooc chat. Så havet vi givet masser og sadvarler nede i chat-en for ikke at opføre sig ordenligt, og det var til alle personer i chat-en. Efter alt det, så skrev @Zacross @Tjulle fulde navn i ooc chat. Hvor tjulle så siger at det bryder hun sig ikke om at hendes navn bliver delt med hele serveren. Så siger hun jeg skal tage fat i dig og det gør jeg så. Når jeg gør det, så snakker vi lidt om det og jeg vælger så at ban dig fra serveren. Jeg gør det fordi tjulle ikke ville have det + Jeg har allerede bannet din anden ven du var med. Kunne godt mærke at det ville gå ud i noget lort.

Vi som staff, tager det med at leak andres navne meget seriøs. Det er ikke lovligt at deles andres navne stede som stavox eller andre steder på internettet. Uden ejer af det info har givet samme-tykke.

 

Beviser:  

Jeg ved ikke om jeg har glemt hvor det ligger. Eller så, tror jeg at det ligger på min anden pc.

 

@Tjulle

//ItsSokke

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror ikke du har lært af din fejl. 
Den aften var du MEGET distespektende, både overfor spillerne men også over for staff teamet. altså du virkede på inden måde som om du var inde på serveren for at tage spillet seriøst, tværtimod tror jeg dit mål var at være “sej” overfor dine venner, hvilket kun har givet bagslag. 
For mig lyder det virkelig som en dårlig undskyldning at i sad og gejlede hinanden op, i og med jeg dårligt nåde at leave før du havde sendt hele mit navn i ooc chatten. 
 

Jeg mener også jeg har gemt billede af du skriver det, dog har jer ikke lyst til at dele det på forum også, eftersom jeg syntes det er delt rigeligt rundt. 
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.