Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Weird


Knækbrød

Recommended Posts

Dit in-game navn: Kate

Spillerens in-game navn: Weird

 

Dit SteamID: STEAM_0:0:235169035

Spillerens SteamID: STEAM_0:0:36778512

 

Tidspunkt for hændelse: 01:20

Hvilke regler er blevet brudt?: FailRP, JobAbuse, Fail Warrant.

 

Hvad skete der?: Jeg sidder og laver 560 seeds i Stavox Corp. Ligeplduselig kommer Weird og ransager os uden et gyldigt grund. Så vidt jeg ved, kan man ikke sniffe 70% weed oppe på øverste etage i et rum i Stavox Corp. Vi skyder self tilbage på ham, men at han raider os uden grund, det er træls. Vi havde regnet ud at seedsne vil give 600k, og jeg have købt for cirka 400k (1 mio i det hele). 

Bevis: 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2135530719

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2135541970 - Den kan ikke komme højere op.. vi testede lige.

 

Hans eneste bevis, som kunne have været fra tidligere eller en anden dag: https://gyazo.com/695a1205a9da97f798baa4e96f42f2d5

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Weird skrev:

Shit det må også være træls og miste så meget😂 godt det ikke er mig puha😂  

4000_screenshots_20200620011135_1.jpg

Hvad står du oven på? Det vil jeg gerne lige vide.. fordi du burde ikke kunne få den så langt oppe.. du står ogs' lidt over hvad en bils højde er..

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Kenzooo
Som vi kan se på det billede Wierd sender, har han måleren oppe på de 70% der er krævet.
Jeg kan desværre ikke se i logs, om han har spawnet en lastbil. Så hvis du stadig mener han har propclimbet, så må du meget gerne fremvise noget bevis på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, sucraM skrev:

Hej @Kenzooo
Som vi kan se på det billede Wierd sender, har han måleren oppe på de 70% der er krævet.
Jeg kan desværre ikke se i logs, om han har spawnet en lastbil. Så hvis du stadig mener han har propclimbet, så må du meget gerne fremvise noget bevis på det.

Vi har taget den i support i dag. I går aftes testede vi.. Det var ikke muligt at få den på 70% der hvor han står . Så et eller andet må han have gjort..

 

Green & Mike hjælper lige videre i dag 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har lige talt med MikeFagerlund, og han sagde at de testede med 3 krukker og at Rasmusss fik snifferen op på 60%.
Du har haft betydeligt mere weed end 3 krukker og det vil derfor give mening at Weird kunne få den op på 70%. Weird har som sådan ikke brudt nogle regler, ved at stå oppe på hans lastbil og han har målt 70%.
jeg tjekkede også højden, hvor han stod og det passer til at stå på en lastbil. Så hvis du stadig mener at Weird har propclimbet så må du fremlægge noget bevis.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, sucraM skrev:

Jeg har lige talt med MikeFagerlund, og han sagde at de testede med 3 krukker og at Rasmusss fik snifferen op på 60%.

Jeg ved godt at jeg ikke må kommentere, men jeg føler at den her pointé er ret vigtig i sagen.

I siger at de har testet med 3 krukker. Hvor mange gram havde i høstet i dem? Fordi så vidt jeg husker, så stacker %'en på snifferen op pr høst i krukkerne eller andet fast stigning.

Det vil så sige at 3135Gram/15(gram pr seed) vil give at Kenzo har brugt 209 seeds. 

Eftersom den value krukkers %' går op pr seed er ukendt for andre end developers, kan jeg ikke lave resten af matematikken. Men måske ville @Dynn kunne regne på det, ud fra at Rasmusss fik den op på 60% med 3 krukker?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/6/2020 den 7:49 PM , Guzern skrev:

Jeg ved godt at jeg ikke må kommentere, men jeg føler at den her pointé er ret vigtig i sagen.

I siger at de har testet med 3 krukker. Hvor mange gram havde i høstet i dem? Fordi så vidt jeg husker, så stacker %'en på snifferen op pr høst i krukkerne eller andet fast stigning.

Det vil så sige at 3135Gram/15(gram pr seed) vil give at Kenzo har brugt 209 seeds. 

Eftersom den value krukkers %' går op pr seed er ukendt for andre end developers, kan jeg ikke lave resten af matematikken. Men måske ville @Dynn kunne regne på det, ud fra at Rasmusss fik den op på 60% med 3 krukker?

Hvis Rasmusss fik den op på 60%, med 3 krukker hvor der ikke var dyrket noget på, så tror jeg godt at wierd har kunnet få den op på de 70%.

 

Eftersom at Kenzoo ikke har noget bevis på at wierd har brudt nogle regler, lukker jeg den her. Dog tænker jeg lige at tale med Dynn om hvordan sniffer systemet fungere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.