Hop til indhold
Stavox

Rockford


Lolly

Recommended Posts

Altså.. Som jeg har oplevet det gennem tiden, har spiller basen været generelt faldene, og dette har Rockford været meget præget af.

Som du nok kan se @Lolly, så forlader spillerne Rockford fordi menigheden af playerbasen forholder sig på Evocity og derfor kan jeg også forestille mig at nyere-

spillere specielt, men også ældre vælger den fremfor Rockford fordi der er flere og- dermed mere action / spænding what ever.

 

Der har været adskillige forsøg som du nok ved inden for kort tid (Map ændringer, nye biler osv.) men hvis disse ændringer ikke fremstår appellerende nok-

over en længere sigt er det svært at gøre meget hvis det er de samme opdateringer i min mening, man bliver ved med at provide til communityiet.

 

Jeg har ikke sådan rigtigt nogle løsningsforslag til dit spørgsmål beklageligvis. Men jeg kan forestille mig at lige præcis dit spørgsmål er noget som HoS-

vil drøfte sammen om hvorvidt hvad der skal ske med Rockford. 👍

 

// Donkeh.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sætter bare lige en idè her, men måske kunne man tænke over nye maps til i fremtiden måske at skifte over til, da det sikker vil skabe noget nyt interesse for Server #2.

Jeg ved selvfølgelig godt at mange er vandt til rock, og som Emoyly har været så sød at endda edit nogle forbedringer til, men måske er man kommet til punktet, hvor man kan prøve noget nyt?.

Dette var bare mit input, men endelig fortsæt diskussionen. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg sætter bare lige en idè her, men måske kunne man tænke over nye maps til i fremtiden måske at skifte over til, da det sikker vil skabe noget nyt interesse for Server #2.

Jeg ved selvfølgelig godt at mange er vandt til rock, og som Emoyly har været så sød at endda edit nogle forbedringer til, men måske er man kommet til punktet, hvor man kan prøve noget nyt?.

Dette var bare mit input, men endelig fortsæt diskussionen. 🙂

Rockford er et bedre map end Evocity, på nogle punkter.

Evocity er meget lukket (Ikke et stort map på samme måde) 

Der er heller ikke altid staff på Rockford hvilket gør det surt 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/06/2020 den 2:43 PM , Donkeh skrev:

Altså.. Som jeg har oplevet det gennem tiden, har spiller basen været generelt faldene, og dette har Rockford været meget præget af.

Som du nok kan se @Lolly, så forlader spillerne Rockford fordi menigheden af playerbasen forholder sig på Evocity og derfor kan jeg også forestille mig at nyere-

spillere specielt, men også ældre vælger den fremfor Rockford fordi der er flere og- dermed mere action / spænding what ever.

 

Der har været adskillige forsøg som du nok ved inden for kort tid (Map ændringer, nye biler osv.) men hvis disse ændringer ikke fremstår appellerende nok-

over en længere sigt er det svært at gøre meget hvis det er de samme opdateringer i min mening, man bliver ved med at provide til communityiet.

 

Jeg har ikke sådan rigtigt nogle løsningsforslag til dit spørgsmål beklageligvis. Men jeg kan forestille mig at lige præcis dit spørgsmål er noget som HoS-

vil drøfte sammen om hvorvidt hvad der skal ske med Rockford. 👍

 

// Donkeh.

Det kunne være fedt hvis de lavede små ændringer som før, Med tunellen or something like that, Kunne være fedt hvis de lavede et eller andet som det, Måske oppe ved villaerne? idk

Link til kommentar
Del på andre sites

@Lolly det var jo som sagt det de havde forsøgt på. Lave små ændringer på mappet men som alligevel ændrede det markant. 🙃

Jeg synes faktisk at @Sekondløjtnant Sand's forslag lyder vildt spændene. Tanken om et nyt map på server #2 ville lokke en masse spillere ind (Folk som ønsker og se det osv-
men nu lød dit spørgsmål jo på hvordan man kunne forbedre det allerede eksisterende map. 😣


Hurtig EDIT: Nu ved jeg ikke om du husker det, men Stavox så vidt jeg husker, havde experimenteret med downtown mappet. Dog synes jeg ikke det i min mening ville være så fedt at have-
endnu et by map, hvis man ender med at skifte mappet til noget nyt. Hvilket også leder en hen til andet problem som lyder på, hvilket map det så skulle være hvis Rockford bliver scrappet i et ex tidsrum. 😃
 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, SosMula skrev:

Hvis rock skulle blive populær igen, skulle Stavox skrues tilbage til 2017. Fuck hvor jeg savner de gamle tider og alle de skønne mennesker

 

Og dengang folk faktisk ku tage at få en lille sviner når de kørte ind i ens bil, altså man må dårligt nok sige "din idiot" uden at man kommer i case bruh.

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, Vndre skrev:

Og dengang folk faktisk ku tage at få en lille sviner når de kørte ind i ens bil, altså man må dårligt nok sige "din idiot" uden at man kommer i case bruh.

Hvis man ikke kan klare at blive kaldt en idiot, skal man smut tilbage til minecraft - Så hils gerne mig i casen, og sig det 🤡

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Vndre skrev:

Og dengang folk faktisk ku tage at få en lille sviner når de kørte ind i ens bil, altså man må dårligt nok sige "din idiot" uden at man kommer i case bruh.

Snowflake❄️ culture who?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg skal være helt ærlig så burde 12-year på rockford tage sig lidt sammen (Jeg siger ikke at alle er idioter fra dette gang) 

Vi joined rockford for et godt stykke tid siden (Greenberg, trix, papa hansi og flere) 

Vi havde været derinde i 5 min, og nogle fra 12 year havde allerede kaldt staff på os 5 gange eller lignede med ugyldige grunde eller noget som virkelig ikke gav mening.

Hvilket man bliver pænt træt af i længden 

Det er min historie hvorfor jeg foretrækker Evocity frem for Rockford

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg plejede at opfatte Rockford som værende stedet med flest respektable, forstående og normale spillere. Hvorimod Evocity var stedet, der heletiden var kaos = cases. Problemet er, at Rockford’s spillere er gået fra at være helt nede til jorden til at være toxic og hævnfuldt. ‘Sagde du lige, at jeg har grimme sko på? @Grimt sprog’ eller ‘Hoppede jeg lige ud foran din bil, du hjalp mig op og sagde undskyld? @MASSIVT CDM’.

 

Historien lyder, at det er spillere fra 12 year der bidrager mest til disse eksempler. Dog mener jeg ud fra egen erfaring, at det omhandler langt flere spillere. Spillerne fra 12 year har bare fundet en måde at vinde hver gang.

 

Grunden til, at jeg skiftede fra Rockford til Evocity er nok pga. map skiftet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kagen skrev:

Hvis jeg skal være helt ærlig så burde 12-year på rockford tage sig lidt sammen (Jeg siger ikke at alle er idioter fra dette gang) 

Vi joined rockford for et godt stykke tid siden (Greenberg, trix, papa hansi og flere) 

Vi havde været derinde i 5 min, og nogle fra 12 year havde allerede kaldt staff på os 5 gange eller lignede med ugyldige grunde eller noget som virkelig ikke gav mening.

Hvilket man bliver pænt træt af i længden 

Det er min historie hvorfor jeg foretrækker Evocity frem for Rockford

Tror du har haft fat i Oscarr, Ole der er glad, Børge der er glad men ja, 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bims skrev:

Jeg plejede at opfatte Rockford som værende stedet med flest respektable, forstående og normale spillere. Hvorimod Evocity var stedet, der heletiden var kaos = cases. Problemet er, at Rockford’s spillere er gået fra at være helt nede til jorden til at være toxic og hævnfuldt. ‘Sagde du lige, at jeg har grimme sko på? @Grimt sprog’ eller ‘Hoppede jeg lige ud foran din bil, du hjalp mig op og sagde undskyld? @MASSIVT CDM’.

 

Historien lyder, at det er spillere fra 12 year der bidrager mest til disse eksempler. Dog mener jeg ud fra egen erfaring, at det omhandler langt flere spillere. Spillerne fra 12 year har bare fundet en måde at vinde hver gang.

 

Grunden til, at jeg skiftede fra Rockford til Evocity er nok pga. map skiftet.

Host Host start "LCN" op igen host host 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Bims skrev:

 

Hvis jeg husker rigtigt, så var det også dig der brugte din adgang til LCN basen som betjent og raidede hele lortet.

Meeeeen, LCN tiderne var fandme gode.

Det er fandme en løgn men i gider ikke tro på mig! -.-

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fandt jeg sgu lige ud af at logge på Stavox med min lånechromebook.

Er fuldt ud enig med Bims, stoppede med at spille i starten af 2018? da mit VIP udløb og jeg ikke havde råd til mere.

Slettede Gmod og hoppede ikke på serveren i et par måneder, en dag installerede jeg Gmod igen og hoppede på.

Kom tilbage til en helt ny server nærmest, hvor man ikke længere kunne spawne seeds og lign. med F4 menuen, prisen på benzin var fordoblet og gambling var vidst på sit højeste.

Gav sgu op med det samme, da jeg tænkte min 12-årige hjerne ikke ville kunne adjuste. Har ikke rigtigt spillet så meget siden da, mest som betjent og taxachauffør.

Jeg synes også at Stavox var meget bedre for et par år siden, tilbage i 2017. Lille 11-årige mig der synes det var mega cool at være del af AK81. Unge spillere, men på samme tid var de fleste rimeligt modne. 55 player slots, hvor man overvejede hvorvidt det ville lagge for meget hvis man uppede det til 60. 

Ikke alt for mange spillere, der kaldte admin uden grund. benzin til 10 kroner.

Damn.

Bliver helt nostalgisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.