Hop til indhold
Stavox

Underholdning


Timu h

Recommended Posts

Hel enig fuck jeg glæder mig ikke til den sidste skoledag jeg har på torsdag, hvorfor må man mon ikke tyre nedfrosne karameller på de små lorteunger, jeg forstår det sku heller ikke, men i stedet kan vi måske kaste sten til de små børn de skal jo ikke spises.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mr Lindved skrev:

Hel enig fuck jeg glæder mig ikke til den sidste skoledag jeg har på torsdag, hvorfor må man mon ikke tyre nedfrosne karameller på de små lorteunger, jeg forstår det sku heller ikke, men i stedet kan vi måske kaste sten til de små børn de skal jo ikke spises.

Fuck en god ide, den kommer jeg til at bruge

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg håber i joker. At give børnene en håndfuld karameller og se deres øjne gløde op af glæde var legit noget af det bedste ved at afslutte folkeskolen. Det var også ret sjovt at smadre 7-8 klasserne med barberskum ude på græsplænen bagefter, men er ikke sikker på om de nuværende 9. klasser havde samme mulighed pga. corona ☢️

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Bims skrev:

Jeg håber i joker. At give børnene en håndfuld karameller og se deres øjne gløde op af glæde var legit noget af det bedste ved at afslutte folkeskolen. Det var også ret sjovt at smadre 7-8 klasserne med barberskum ude på græsplænen bagefter, men er ikke sikker på om de nuværende 9. klasser havde samme mulighed pga. corona ☢️

Hehe skud ud dengang jeg fyldte en pose med nok 2-3 kilo karamel eller noget i den stil og bare cripwalkede op til lærerens bord og dumpede dem i klassens pose. Spiste ikke nogen af dem selv, da jeg ikke kan lide karamel og generelt ikke spiser så meget usundt men kæft jeg følte mig gangster.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.