Hop til indhold
Stavox

Hvilket våben er bedst?


Oberst

Recommended Posts

M14, er overall god til både, long og medium range, den kan fungere som en sniper, men også som en riffel der kan skyde pænt hurtig, og giver en god omgang skade.

KSG`en er meget god til close range, hvis du rammer godt på målet, og f.eks bruger explosive ammo, som nogle gange kan kaste folk flere METER tilbage!.

Og så er der Vectoren, som jeg er personlig fan af, da den besidder en Enorm skud-hastighed, og kan nedlægge et mål på omkring 2 sekunder hvis du sprayer ret præcist på målet.

 

Der er selvfølgelig mange andre, men det var lige de jeg mest har prøvet at bruge.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 15/06/2020 den 2:37 PM , Bimse👌 skrev:

Er kæmpe fan af USP'en.

 

Hvis man kan klikke hurtig, så er den ret god.

 

Jeg er pro minecraft pvp'er, så USP er en syg investering for mig 😎 

Men udover det, så er det KSG eller M14.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er uden tvivl M14. Der er simpelthen ikke nogen grund til at købe andet. Den kan skyde lorte hurtigt ift. hvor meget damage den giver. 

Plus den går under kategorien: DMR. Virker til close, medium og long range.

 

Don't believe me?

Have a look:

 

M14 is OP, change my mind

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Polle skrev:

@empty og @OpK er vist ikke så glad for KSG mere:) 

 

 

Ved ikke hvad der er bedst, måden du vælger at taze dem istedet for at skyde dem ligesom 9/10 andre betjente eller @OpK's bemærkning tilsidst, "Det er empty's skyld jeg sidder i fængsel nu"

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Bims skrev:

 

Ved ikke hvad der er bedst, måden du vælger at taze dem istedet for at skyde dem ligesom 9/10 andre betjente eller @OpK's bemærkning tilsidst, "Det er empty's skyld jeg sidder i fængsel nu"

Jeg bare magisk med den tazer der

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.