Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny regel: man må ikke smule våben ind i fængslet


Oberst

Recommended Posts

Jeg fik at vide fra Rasmuss, at man ikke må smule glocks igennem hegnet ude i fængslet. Der står intet om det i reglerne, hvilke jeg syntes er lidt irriterende, fordi at det ender bare med at man kommer i case. Det kunne være fedt hvis i lige opdateret reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Critz skrev:

Det vel RP at få smuglet våben ind i fængslet, ligesom i virkeligheden.

Jeg fik det at vide af rasmuss hvis du læste godt efter

 

1 time siden, Matti 🐐 skrev:

Hvis jeg husker rigtigt, så brugte du jo en bug til at få glocksne ind i fængslet. Det var derfor, at det ikke var tilladt.

Det er rigtigt, problemet er bare at andre gange, har admins sagt det er okay.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan huske at mig, @empty og nogle andre smuglede våben ind i fængslet for et stykke tid siden, og vi fandt også ud af at man kunne komme ind i fængslet via en bug. Vi sagde det til Dynn, og han sagde vidst at vi ikke skulle bugge os ind, dog havde han ikke noget problem med våbensmuglingen.

 

Jeg er ikke 100% sikker, men det var vidst hvad han sagde.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, MRCorn skrev:

Hmm, måske er det Rasmuss der lavede en fejl? 
 

Han har ikke lavet en fejl. Han har i casen fortalt dig at du ikke skal misbruge en bug. Det er en af de første regler på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

@MRCorn

Hello, som @Aske også skriver er det misbrug af bug. Jeg havde inden for de sidste 2 uger haft en snak med @Dynn om lige præcis dette scenarie, da der var nogen andre der gjorde det. Han sagde at denne "Bug" ikke skulle udnyttes, og derfor valgte jeg at bede dig om at stoppe 🙂 - Samtidig er det også irriterende for de spillere der gerne bare vil ud af fængslet 

// Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.