Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Ducky


305

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: 305
Staff ingame navn: Ducky20
Dit SteamID: STEAM_0:0:46536095
Staff SteamID: STEAM_0:0:56813494
Forklar situationen: Det hele starter med, at jeg bliver kaldt "klamme stodder". Jeg vælger derefter, at arrestere ham 1-3 minutter senere. Han kalder derefter admin, og han sender et videoklip på 37 sekunder, som overhovedet ikke viser hele situationen. Ducky vælger så ud fra det klip at banne mig for RDA og løgn i case. Jeg synes, at det er en KÆMPE joke, at Ducky banner mig for noget, hvor man ikke kan se hele situationen. 
Bevis: Intet

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med Ducky.

Som du også har skrevet i din unban request, kan du arrestere en person i op til 5 minutter efter hændelsen er sket. Vi kommet frem til, at du nok ikke skulle have været banned, på grund af at beviserne ikke var fyldestgørende nok.

Til Ducky's forsvar skulle du nok have fortalt i casen, at det var noget tid siden at personen havde sagt det, og det ikke var indenfor de 37 sekunder man kan se i videoen.

 

Du bliver unbanned nu her.

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.