Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] LiL Firkant


Munke

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:458935243

 

Hvorfor skal du unbannes: jeg ved hvorfor jeg blev bannet men der var ikke nogen grund til det jeg havde bet ham flere gange om at gå ud og han gad ikke jeg går ind og bloker så han ikke kan komme ind i min base men han vælger at blive ståene så lukker døren og han sidder fast jeg går ud på den anden side hvor der også står en jeg beder ham om at gå ud flere gange og skyder ham så men han kommer ind på den anden side jeg skyder lidt mod ham og rammer så ham der sidder stuck siden han sad lige der hvor vi skød det var ikke meningen jeg skulle ramme ham men havde også bedt ham om at gå ud sååå han bad selv om det 

jeg vil gerne unbannes fordi at stavox er det jeg kan lide at spille og det jeg gerne ville og jeg føler at jeg er blevet bannet uden gyldig grund jeg håber i kan forstå 
 

dejlig weekend til jer TAK

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Lil Firkant
Jeg er da glad for du vil spille på serveren, men syntes bare det virker lidt underligt at efter du skyder ham går der 20-30 sekunder ca (ik hæng mig op) så leaver du.
Det er derfor jeg tager min beslutning som jeg gør. 

Hvis du faktisk kan fremvise noget videobevis på at du faktisk har sagt at han skulle gå ud, så må du meget gerne smide det herind så kan vi tage den derfra 🙂

// Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Jenss skrev:

Hej @Lil Firkant
Jeg er da glad for du vil spille på serveren, men syntes bare det virker lidt underligt at efter du skyder ham går der 20-30 sekunder ca (ik hæng mig op) så leaver du.
Det er derfor jeg tager min beslutning som jeg gør. 

Hvis du faktisk kan fremvise noget videobevis på at du faktisk har sagt at han skulle gå ud, så må du meget gerne smide det herind så kan vi tage den derfra 🙂

// Jenss

Det har jeg DSV ikke men altså jeg var træt og gik lige efter det var ikke min mening at leave jeg troede ikke der var noget du må undskylde for min måde at håndtere sitiutionen på 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Jenss skrev:

Jeg er da ked af hvis du rent faktisk har skulle gå, at jeg har taget det som om du LTAP'ede men hvordan kan jeg sikre mig at det ikke bare er noget du siger?

//Jenss

Jeg er sikker på du kan stole på mig men det er jo op til dig selv vad du vælger men jeg ved vad der skete og det er vad jeg kan sige og håbe på du kan tro på mig 
det var ikke min mening at leave da jeg ikke troede der vil blive noget ud af det

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Lil Firkant skrev:

Jeg er sikker på du kan stole på mig men det er jo op til dig selv vad du vælger men jeg ved vad der skete og det er vad jeg kan sige og håbe på du kan tro på mig 
det var ikke min mening at leave da jeg ikke troede der vil blive noget ud af det

Jeg syntes efter som bannet kun er på 2 dage og du allerede får unban imorgen, og jeg stadig ikke har noget konkret bevis på at du faktisk skulle gå så syntes jeg ikke du skal have unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.