Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern de lorte træer


MrMikkel

Recommended Posts

Er også ret sikker på nogle personer bruger disse træer til at skabe mindre plads i raidindgangen, så den normalt er 2x2, men bliver til 1x1,5 eller noget, dog er det ikke deres skyld at mappet er lavet sådan, men jeg er totalt enig i at det er pisse irretende at der stikker et træ direkte igennem ens gunshop og lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Kim Karsten skrev:

Er også ret sikker på nogle personer bruger disse træer til at skabe mindre plads i raidindgangen, så den normalt er 2x2, men bliver til 1x1,5 eller noget, dog er det ikke deres skyld at mappet er lavet sådan, men jeg er totalt enig i at det er pisse irretende at der stikker et træ direkte igennem ens gunshop og lign.

Så må de lave deres base om.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, John Hudson skrev:

nu lyder jeg nok lidt dum men den butik/base på billede overskrider da også bygge reglerne da den er for stor så det ikke træerne der i vejen det bare folk der ikke kan finde ud af bygge reglerne

Der er kommet nye bygge regler 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Fuldstændig enig!

 

Vi kunne også fjerne nogle af de andre irriterende bygninger/props der er i vejen.

 

Jeg har her lavet en hurtig prototype af den perfekte RP map, hvor man ikke skal lade sig begrænse af irriterende elementer.

 

33kMKYA.jpg

 

Her er der kun en spawn bygning, og spillere har komplet frihed til at bygge lige hvad de vil, lige hvor de vil. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.