Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Linda


Pebernød

Recommended Posts

Hej peeps, jeg vil starte ud med at sige jeg ikke havde vidst denne dag ville komme, hvor jeg skulle lave en staffklage på Linda, da jeg synes virkelig godt om ham.

 

Dit ingame navn: SosMula
Staff ingame navn: Linda
Dit SteamID: STEAM_0:1:237211284
Staff SteamID: STEAM_0:0:63757183

 

Hvad skete der?:

Okay, så 123, Andrew, Fruoto og jeg havde siddet på Rockford og hygget os lidt med nogle raids & pdraids. Efter at vi havde lavet vores nuværende sidste pdraid kom Linda hen til os meget aggressivt  og sagde at han "ventede på at vi var færdige med at raide så han kunne jaile os alle". Vi spørger ham selvfølgelig hvorfor og så kommer han med grunden: "at vi pdraidede uden at gå efter pengene." Vi forklarer ham følgende:

 

Da vi pdraidede døde en af vores teammates(enten 123 eller fruoto, har ikke lige styr på hvem af dem det var) i crossfire af os selv. Da han ligger downet i døren ud til garagen i PD joiner "støvsuger" og "svupper" VORES pdraid og dræber mig(SosMula). Derefter er det Andrew helt mutters alene(Det skal lige siges at jeg ikke ved hvordan vi gik fra 4 til 3 til at starte med). Andrew ved at han har en helvedes masse våben på sig til en meget stor værdi. Andrew vælger så at smutte ud af PD inden han dør med alle våbene til flere betjente eller counterraiders, da vi alle var itvivl om PD var sikret fra fjender endnu. Jeg kan virkelig ikke se nogen grund til at vi skal jailes. Vi spiller med 2 inaktive drenge(Fruoto og 123), som begge har brugt en god slat penge. Desuden havde vi tidligere nakket over 300k fra PD i de tidligere raids. Jeg var OGSÅ igang med at lockpick bankboksen, da en af os blev downet som jeg fortalte om tidligere. Ifølge os alle 4 er der ingen god grund til at Andrew skal jailes for det, da vi heller ikke pdraidede med formålet at dræbe, men blot for at skaffe dadler. Jeg vil også lige tilføje at Linda skred meget hurtigt efter han havde jailet Andrew af grunde som jeg ikke kender til. Hverken 123, Fruoto, Andrew eller mig synes at det staffarbejde der foregik var proffesionelt eller ordentligt. 

 

Beviser:

Jeg er virkelig itvivl om hvad vi har af beviser, men beviser til denne klage er irrelevante fordi Linda godt vidste alt det vi sagde var rigtigt. Det er hvad jeg går ud fra siden han ignorerede alt hvad vi sagde til ham og bare jailede Andrew. Han har aldrig på noget tidspunkt sagt at han ikke troede på noget af det vi sagde.

 

Min egen personlige mening:

Jeg har valgt at tilføje min egen lille mening om Linda, da jeg lige så godt kan skrive det ind istedet for at lave dobbelt staffklage. Jeg holder for det meste staffklager tilbage, da jeg rigtig godt kan lide de fleste staff og får dårlig samvittighed hvis jeg laver en staffklage. Jeg synes Linda er meget dårlig til at sige tingene som de er. Hvis DU Linda, læser dette vil jeg helt klart råde dig til at være ligeglad med spilleres mening og sige hvad DU mener. Det virker som om du har svært ved at bare sige: "Sådan er det", og gøre det der skal gøres som admin.

 

 

 

Jeg er rigtig ked af at dette skulle være min første staffklage siden jeg er vendt tilbage til Stavox i 2020, men jeg føler helt ærligt, at der ingen straf skal være, da vi intet har gjort forkert. Der står ikke i reglerne at når man har startet et pdraid, at man SKAL færdiggøre det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Den eneste regel vi har, som han nok er blevet straffet for vil være regel 2.13

2.13 Når du raider, skal du raide med det formål at stjæle ting. Hvis du raider for at skyde folk, uden at gå efter værdigenstandene, bliver det betragtet som RDM og du bliver straffet derefter.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Den eneste regel vi har, som han nok er blevet straffet for vil være regel 2.13

2.13 Når du raider, skal du raide med det formål at stjæle ting. Hvis du raider for at skyde folk, uden at gå efter værdigenstandene, bliver det betragtet som RDM og du bliver straffet derefter.

Men den regel har han jo også fulgt? Det er hele pointen af staffklagen 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Den eneste regel vi har, som han nok er blevet straffet for vil være regel 2.13

2.13 Når du raider, skal du raide med det formål at stjæle ting. Hvis du raider for at skyde folk, uden at gå efter værdigenstandene, bliver det betragtet som RDM og du bliver straffet derefter.

Prøv og læs staffklagen igennem igen ZeNoxXi, så kan du tydelig se at Smoke forklare at jeg havde våben til en høj værdi og jeg var helt alene. Flere detajler kan ud læse i staff klagen.
- Andrew

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde snakket med Marcus om situationen og han mente at i havde pd raidet med formålet at få kills, jeg mener personligt at hvis i ikke har nået at få stjålet noget så raider i får at få kills.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Linda skrev:

Jeg havde snakket med Marcus om situationen og han mente at i havde pd raidet med formålet at få kills, jeg mener personligt at hvis i ikke har nået at få stjålet noget så raider i får at få kills.

 

Altså har du overhovedet læst staff klagen? Og grunden som jeg fortalte dig flere gange, jeg gider ikke at risk våben til 80k for måske hvad 50k fra bankboksen?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Linda skrev:

Jeg havde snakket med Marcus om situationen og han mente at i havde pd raidet med formålet at få kills, jeg mener personligt at hvis i ikke har nået at få stjålet noget så raider i får at få kills.

 

Så i siger at man SKAL tømme bankboksen inden man afslutter et pdraid? Jeg synes virkelig hele denne situation er til grin. Vi har aldrig på noget tidspunkt pdraidet for at få kills. Desuden har vi 4 folk som kan bekræfte at jeg var ingang med at cracke bankboksen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej SosMula og Andrew

Nu hvor Linda blander mig ind, vil jeg lige fortælle min side af historien.

Jeg talte med Linda fordi der var en der havde lavet en case med grunden "PD-raider for kills" Linda beder mig om at tp, og ham her fyren forklarer at han syntes at i pdraider for kills. Det gør han fordi i ikke har rørt bankboksen, og han mente heller ikke at i havde rørt våbenskabet. Derfor sagde jeg til Linda at hvis dette passede,så havde i formenligt PD-raidet for at få kills. 

 

Så hvidt jeg kan forstå på jer var der en anden grund til at forlade PD, hvilket er helt i orden.

Det lyder egentlig som om at mig og Linda har misforstået hindanden, og at det er gået ud over jer.

I må undskylde den behandling i har fået, og vores dårlige kommunikation og vurdering.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, sucraM skrev:

Hej SosMula og Andrew

Nu hvor Linda blander mig ind, vil jeg lige fortælle min side af historien.

Jeg talte med Linda fordi der var en der havde lavet en case med grunden "PD-raider for kills" Linda beder mig om at tp, og ham her fyren forklarer at han syntes at i pdraider for kills. Det gør han fordi i ikke har rørt bankboksen, og han mente heller ikke at i havde rørt våbenskabet. Derfor sagde jeg til Linda at hvis dette passede,så havde i formenligt PD-raidet for at få kills. 

 

Så hvidt jeg kan forstå på jer var der en anden grund til at forlade PD, hvilket er helt i orden.

Det lyder egentlig som om at mig og Linda har misforstået hindanden, og at det er gået ud over jer.

I må undskylde den behandling i har fået, og vores dårlige kommunikation og vurdering.

Undskyldning modtaget, det eneste jeg bare ikke forstod helt var at Linda tpede omkring 3 gange? Og jeg forklarede ham det alle de 3 gange, hvor han så til sidst jailer mig, og vi lockpickede faktisk skabet, og så var @SosMula Igang med at lockpicke bank boksen men så skete der alt muligt kaos.

//EDIT

Er der en mulighed for at mit jail kan blive fjernet fra min straffehistorik nu når Marcus siger at de misforstod hinanden, og at vi faktisk raidede med et formål om at få penge men det endte helt galt.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 14/06/2020 den 1:18 PM , Vndre skrev:

Er der en mulighed for at mit jail kan blive fjernet fra min straffehistorik nu når Marcus siger at de misforstod hinanden, og at vi faktisk raidede med et formål om at få penge men det endte helt galt.

Jeg har lige talt med Dynn, og det er desværre ikke muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

At du havde våben til en høj værdi, ændrer ikke på reglen med at raide for kills. Men det lyder ikke til at være det i har gjort, da i har forsøgt at lockpicke bankboksen og gået efter noget af værdi. Men det ser ud til, at i har fundet ud af det 👍

@Linda Du kan evt. skrive en note som et alternativ til at fjerne straffen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.