Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Itzsokke


FuckingLorteBruser

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Donut Dorthe
Staff ingame navn: Itzsokke
Dit SteamID:STEAM_0:1:195572394
Staff SteamID: STEAM_0:1:106617027
Forklar situationen: Jeg kører en tur i min Audi, ser 2 mennesker på gaden drenge, disse 2 personer står meget tæt op af hinanden, derfor siger jeg "Hva så, er i bøsse?, Det da hyggeligt?" hvorefter jeg kører videre. Da jeg siger ordet bøsse er det ikke ondt ment, jeg er bare meget konkret i mit sprog og vokset op med det er okay at kalde homoseksuelle for bøsser, da de fleste ikke har noget imod det. Jeg bliver efterfølgende taget fat i af en admin (Itzsokke), Hvor jeg forklarer situationen og prøver at overbevise ham om at jeg ikke har noget imod homoseksuelle, har endda selv en homoseksuel storebror fortæller jeg, og at jeg aldrig har set noget grimt i ordet bøsse. Itzsokke og jeg begynder og diskutere omkring 3 min hvor han siger jeg bare slet ikke skal kalde nogen homoseksuel eller bøsse! Jeg prøver så at overbevise ham om at det er normalt og være homoseksuel og det er intet galt i at spørge folk om det, men han gider tydeligvis ikke og diskutere med mig da han vælger og give mig en dags ban, hvilket jeg føler er en unfair staf, samt dårligt håndteret af den unge admin.
Bevis: Har videoklip, men man kan ikke høre min lyd. Så ved ikke hvor brugelige de er.

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, @FuckingLorteBruser

 

Start

Det starter med at jeg får en case af @MrMikkel, hvor han klager over at du har sagt "Se nu, der står to bøsser og snakker sammen". Hvor efter jeg tp'er til dig, og spørg om du har sagt det. Du siger så ja det har jeg. Efter det så skal du diskuter om bøsse er et skældsord og hvor vidt bøsse må bruges før det er et skældsord. Efter lang tid snak. og efter lang tids forklarelse at, jo det er det. Vi har også en regel der heder 1.21 hvor der står "Tal pænt til andre spillere. Det er ikke altid tydeligt, om du taler IC eller ej, så lad være med at tilsvine hinanden. Tal pænt, det sætter alle pris på." Og det er meget tydeligt at det er en regel. Men ikke destomindere, så har jeg tidligere  idag haft fat på dig for dit sprog. casen var ikke lige det men i casen så snakket du ikke ordenligt til mig. Og jeg minder mig om at jeg har haft fat i dig 3 gange idag med noget grimt sprog. 2 af dem er ikke  om grimt sprogmen du snakket grimt til mig + den med @MrMikkel var om grimt sprog.

 

Beviser: Jeg har ingen beviser siden jeg ikke har klippet noget af det.

 

//ItsSokke

Link til kommentar
Del på andre sites

"Efter lang tid snak. og efter lang tids forklarele at, jo det er det" M8 vi blev aldrig enige, jeg mener stadig bøsse ikke er et skærdsord medmindre man bruger det i et negativt sammenhæng. Og nej har ikke snakket grimt til dig på nogen måde, ja jeg har været konkret i sproget men aldrig brugt et eneste skældsord eller andet? "du snakket grimt til mig" ??????

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu hvor jeg er med i den her, tænker jeg lige at komme med Hvad der sker i den case med mig.

 

Jeg står ved siden af en jeg spiller med, hvor ham her Donut Dorthe kommer kørende og siger " holda op der står 2 bøsser hva?, det et rigtigt futtog fut fut." og køre med det samme efter.

 

jeg synes selv den straf du fik var god nok siden du kalder mig og en anden bøsse og snakke grimt i case efter.

 

 

Bevis: https://cdn.discordapp.com/attachments/393452637200187431/720298847670239252/Garrys_Mod_x64_2020-06-10_14-38-24_Trim.mp4

Link til kommentar
Del på andre sites

Min pointe er at. Sige bøsse er overhovedet ikke i orden. Vi er i år 2020, der burde alle personer godt vide at bøsse er ikke noget man skal bruge som et skældsord. Jeg har ikke så meget at add siden at det ikke behøves at diskutere om bøsse er et skældsord. 

 

Det med at jeg siger at du "Snakker grimt" det var at du bliver toxic over jeg jobaner dig og siger til sidst at jeg er en dårlig admin. det er fair at du har dinne meninger. Har bare følt at du har opført dig på en mærkelig måde på serveren.

Sige bøsse er overhovedet ikke i orden at bruge som et skældsord.*

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan godt være at du ikke opfatter ordet bøsse som et skælsord. Men det er et ord vi ikke ønsker blive brugt inde på serveren. De fleste er nok okay med det, men så er der også nogle som ikke er, og det tager vi også højde for.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.