Hop til indhold
Stavox

Base bliver tvangs fjernet selv om den følger alle regler


Vincent Vega

Recommended Posts

Hej 

 

min ven og jeg havde bygget en base inde på rockford som havde TYDELIGT KOS skilt men fordi folk ikke helt ser sig om, løber de ind på vores grund hvor efter vi så skyder dem og fordi folk ikke gider at gå tilbage og kig for lang afstand (den anden side af fortovet) om der var KOS skilt eller noget ligende vælger de lige efter de spawner tilbage at call case hvor så en admin er nød til at sige til ham/hun at der er KOS skilt og selvom admins så har fortalt dem at der er KOS skilt vælger de stadig at løbe ind. der er også nogen som bare leger med ilden og løber lidt ind og ud bare for at se om vi opdager dem der var en dag hvor vi fik fortalt at de fik 30 casses på det som om det er vores skyld vi er så blevet troet af flere admins i at fjerne basen (nævner ingen navne de ved godt hvem de er) hvor de har sagt at vi kan få ban, kick og nogen har sagt at vis vi ikke fjerne basen fjerner de dem selv det, jeg har også gået i support på discord men det var til ingen nytte jeg har også fået fortalt at det står i en af Dynns Uskrevet regler som jeg tror er ren BULLSHIT og bare var et til forsøg for at få os til at fjerne den 

 

PS: jeg spurgte om jeg kun få det fortalt af Dynn at jeg ikke må sæt sådan en base op hvor så de siger at jeg skul joine afventer support og så dynn vil tag mig men det blev ikke til noget

 

sorry for min gramatiske fejl jeg er fandme træt og jeg vil bare sige det her op

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Vincent

 

Nu skal du høre, hvorfor at du skulle fjerne basen. Det ødelagde for meget RP, at der var en kæmpe KOS base lige ved siden af spawn. Jeg sagde til dig, at dit bedste bud på, at snakke med Dynn omkring, hvorfor at du ikke måtte have den oppe - nu hvor du ikke stolede på mig, det var at joine afventer support.

 

Jeg sagde til dig, at hvis I satte basen op på et andet tidspunkt ville I få en straf, da I havde fået fortalt, at I ikke skulle have disse baser oppe.

 

Jeg sagde alt dette i casen sammen med dig, men nu har du det har også skrift. 
 

Vh Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

Din base er, som @Jenss skriver, blevet vurderet til ikke at have noget reelt formål, som bidrager til RP’en.

Din historik på serveren demonstrerer ydermere, at din interesse blot er at lokke folk ind, så du kan skyde dem. Her tænker jeg f.eks. på en af de baser du havde overfor spawn, som med vilje havde et mindre skilt, og lignede en gunshop, så folk gik ind. Den slags baser bidrager ikke til noget, ud over at underholde dig, så selvfølgelig bliver de fjernet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.