Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Kjeld


Kjeld

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:74354375

 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg er utilfreds med mit ban fordi jeg mener ikke at det jeg sagde var racistisk og at de "advarsler" jeg fik af Ducky20 ikke var ordentlige. Jeg sagde: "Har du set nogle sorte svin jeg kan skyde med min bøsse." og det Ducky20 sagde til mig i RP var "Nu stopper Kjeld ellers får du smæk." Det mener jeg ikke er en ordentlig advarsel da jeg ikke ved at han siger det udenfor eller i rp. Jeg undre mig også over hvordan det her er okay, men ikke "Har du set nogle sorte svin jeg kan skyde med min bøsse." som der ikke er noget racistisk ved, men jeg kan godt forstå hvorfor at nogle herinde vælger at sammenligne "sorte svin" med en "sort mand".

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey,
Jeg gav dig 2 forskellige advarsler i løbet af aftenen. Den første advarsel var som du selv beskriver, mig, der siger "Nu stopper du Kjeld eller du får smæk". Jeg valgte at tilføje en lille kæk kommentar til sidst på advarslen, da dine kommentarer på daværende tidspunkt først lige var begyndt, og ikke blev taget særligt alvorligt, samt at jeg ikke ville ødelægge dit, mit og andres humor med en sur kommentar/advarsel. Jeg har godt nok indset, at tilføje "eller du får smæk" til sidst på en advarsel godt kunne få seriøsiteten af selve advarslen til at falde en del, dog er det stadig en advarslen og skal stadig tages seriøst.

Den anden advarsel kom efter at du i en længere periode havde løbet rundt og sagt "Hvor kan jeg købe nogen bøsser?" og "Er der nogen bøsser herinde?", samt blev ved med at spørge folk om de "Har set nogen sorte svin du kan skyde med din bøsse". Da jeg blev godt træt af at høre på det, så fik du af vide igen at du skulle lade vær, samt skulle stoppe med at sige de ting som du gjorde, hvilket du valgte at ignorere. 

 

Du er tidligere staff og er af den grund godt og vel klar over, hvordan sådanne kommentarer kan og vil blive tolket på. 

 

// Ducky20

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Ducky skrev:

Du er tidligere staff og er af den grund godt og vel klar over, hvordan sådanne kommentarer kan og vil blive tolket på.

Hvordan skulle jeg kunne vide at i villle sammenligne et sort svin med en sort mand?

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Ducky skrev:

så fik du af vide igen at du skulle lade vær, samt skulle stoppe med at sige de ting som du gjorde

Igen jeg kan ikke vide om det var i RP eller ej?

9 minutter siden, Ducky skrev:

Ved at bruge din sunde fornuft. 

Hvis du brugte din sunde fornuft ville du også vide at der ikke er noget racistisk ved at sige sorte svin og du har en racistisk tankegang fordi du vælger at sammenligne en sort mand med et svin.

40 minutter siden, Ducky skrev:

Jeg har godt nok indset, at tilføje "eller du får smæk" til sidst på en advarsel godt kunne få seriøsiteten af selve advarslen til at falde en del

Der er ingen ting af det du sagde der gjorde det tydeligt at det var en "admin advarsel".

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Kjeld skrev:

Igen jeg kan ikke vide om det var i RP eller ej?

Du er tidligere staff, og for at være helt præcis tidligere senior. Du er godt klar over at et sprogbrug som dit på ingen er acceptabelt, og af den grund godt vidste at advarslen var ment seriøst, og ikke i noget RP-relateret.  

12 minutter siden, Kjeld skrev:

Hvis du brugte din sunde fornuft ville du også vide at der ikke er noget racistisk ved at sige sorte svin og du har en racistisk tankegang fordi du vælger at sammenligne en sort mand med et svin.

Jeg vurderede at dine kommentarer var racistiske, og var derfor imod regel 1.7 og handlede ligeså. 

 

Jeg synes lige umiddelbart at vi skal vente til at se, hvad Mikk siger. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Ducky skrev:

Jeg vurderede at dine kommentarer var racistiske, og var derfor imod regel 1.7 og handlede ligeså.

 

32 minutter siden, Kjeld skrev:

du har en racistisk tankegang fordi du vælger at sammenligne en sort mand med et svin.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Hej Kjeld

 

Jeg vælger at give dig dit ban efter at have en snak med nogle andre staff. En af de staff var Ducky20 som, havde gjord mig opmærksom på, at du havde modtaget 2 verbale advarsler. De advarsler havde du modtaget på grundlag af (se citat).

1 time siden, Ducky skrev:

Jeg gav dig 2 forskellige advarsler i løbet af aftenen. Den første advarsel var som du selv beskriver, mig, der siger "Nu stopper du Kjeld eller du får smæk". Jeg valgte at tilføje en lille kæk kommentar til sidst på advarslen, da dine kommentarer på daværende tidspunkt først lige var begyndt, og ikke blev taget særligt alvorligt, samt at jeg ikke ville ødelægge dit, mit og andres humor med en sur kommentar/advarsel. Jeg har godt nok indset, at tilføje "eller du får smæk" til sidst på en advarsel godt kunne få seriøsiteten af selve advarslen til at falde en del, dog er det stadig en advarslen og skal stadig tages seriøst.

Den anden advarsel kom efter at du i en længere periode havde løbet rundt og sagt "Hvor kan jeg købe nogen bøsser?" og "Er der nogen bøsser herinde?", samt blev ved med at spørge folk om de "Har set nogen sorte svin du kan skyde med din bøsse". Da jeg blev godt træt af at høre på det, så fik du af vide igen at du skulle lade vær, samt skulle stoppe med at sige de ting som du gjorde, hvilket du valgte at ignorere. 

 

Straffen blev sat til 2 måneder, da du for mindre end en uge siden sad i Senior Admin. Så vi mente at du burde vide hvilket sprog skal man skal bruge, og ik bruge. Jeg kan godt se din pointe omkring i at du ville mene du skulle ud og jage "sorte svin" (En sort farvet gris) med en "bøsse" (et glatløbet gevær brugt hovedsageligt til jagt). Jeg ville dog mene, at det var en reference til noget helt andet. Specielt efter at du havde fået afsvide af en staff (lige meget om du så har forstået Duckys advarsel som om det var i RP), at du skulle stoppe med at sige det. Det med, at sige at det er vores tankegang der er racistisk tænker lidt er en underligt, da det ville være underligt at skulle jagte sorte svin i en by som Evocity. Hvor der ikke er dyr inde på serveren og så kan vi godt ligge 2 og 2 sammen. 

 

Jeg er helt åben for videre vurdering af dit ban med supervision under en højere rangeret Staff.

 

De bedste hilsner Boris

 

(undskyld for den dårlige grammatik)

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.